Gabesz077 kérdése:
Ha SZÉP kártyával sikertelen a fizetés milyen lehetőségei vannak a vevőnek?
Figyelt kérdés
Ha pl. megszállunk valahol (vagy étteremben eszünk)és én előre jelzem, hogy SZÉP kártyával fizetnék, de a fizetésnél ők közlik ,hogy nem működik a termináljuk, mert elromlott (az én kártyámmal minden rendben és fedezet is van rá)akkor én mit vásárló mit tehetek ha már igénybe vettem az adott szolgáltatást? Távozhatok fizetés nélkül vagy köteles vagyok készpénzzel fizetni? Én a jogi részére vagyok kíváncsi ha nem sikerülne ilyen esetben düllőre jutni pl. a szállásadóval.2014. máj. 11. 20:13
1/3 anonim válasza:
Nem lesz olyan sokáig elromolva.
2/3 anonim válasza:
Mielőtt még leülnél egy étterembe vacsorázni, jelezni kell, hogy te szép kártyádat szeretnéd használni. Ha nem működik a termináljuk, akkor nekik előre szólni kell, hogy sajnálják, de szép kártyát nem tudják elfogadni. Innentől kezdve te döntesz: Vagy mész egy másik étterembe ahol elfogadják, vagy fizetsz rendesen szép kártya nélkül.
A szép kártya használatot amúgy sem utólag kell jelezni, hanem mindig előre.
3/3 anonim válasza:
Érdekes kérdés.
Szerintem ott helyben vmi illetékest kéne felhivatni a kártyavezető banknál, ott elmagyarázni a helyzetet, bediktálni a kártyaszámot, személyit lemásolni a helyszínen stb. hogy mindenki fedezve legyen, de mégse késsétek le a repülőt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!