Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Egy kínai webshop nem akarja...

Egy kínai webshop nem akarja visszavenni a hibás terméket amit küldtek és csak 30%-os visszafizetést ajánlanak. Fenyegetőzzek negatív visszajelzéssel vagy mit csináljak hogy küldjenek újat, vagy kifizessék a teljes árát?

Figyelt kérdés

2014. júl. 5. 10:14
 1/2 anonim ***** válasza:

Faradj be szemelyesen az ugyfelszolgalatra.


De most komolyan, mire szamitottal? Kinai webshopok mar csak ilyenek, olcson arulnak sz*rt, garancia meg ilyesmi ismeretlen fogalom.

2014. júl. 5. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Kínainak CSAK PAYPALLAL fizetünk!


Ha azzal fizettél akkor meg dispute oszt' csá, pp mindig a vásárló oldalára áll.

2014. júl. 5. 11:06
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!