Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Hogy tudnám megoldani a...

Hogy tudnám megoldani a paypal fizetési problémám?

Figyelt kérdés

A gond az, hogy hiába van aktiválva a kártyám az utalás mindig visszadobódik. A paypalnél a státusz: "Denied: The recipient chose not to accept this payment." Az oldalakon pedig a következő:"We couldn't complete your purchase, because the card issuer declined the card x-****.

To pay for this purchase right now, link a debit or credit card to your PayPal account."


Pár hónapja még megfelelően működött, most azonban akárhányszor próbálom nem megy. A kártyám biztosan felismeri, mert már volt is le róla, illetve van is néhány szár forint a paypalomon.



2014. okt. 13. 00:35
 1/5 anonim ***** válasza:

"the card issuer declined the card"


Mivel a Paypal azt állítja, hogy a kártyakibocsájtó utasította vissza a kártyát, ezért menj el a bankodba, és ott érdeklődj az ügyfélszolgálaton. .

2014. okt. 13. 04:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Ha Maestro kártyád van akkor zúzd be és igényelj egy olyat amit ismernek is külföldön.
2014. okt. 13. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim válasza:
Kedves kérdező! Megoldódott már a probléma? Ha igen akkor hogyan? Sajnos most nekem is ugyanez a problémám.
2015. jan. 28. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim válasza:

Mióta átmentem az FHB Bankhoz, nekem is ez a probléma. A dolog érdekessége, hogy csak az ebay-en működik. Pár száz vagy pár ezer forintért próbáltam több oldalon vásárolni, de a "...card issuer declined..." szöveget írja a paypal. Az ebay-en viszont gond nélkül működik.

A bank azt állítja, hogy a tranzakció sikeres volt, de 4mp elteltével a paypal visszautalta az összeget.

Viszont a paypal azt állítja, a bankkal van a gond.

Azt nem értem, ha a paypal valóban elrejti a banki adataimat, illetve ha a paypal le tudja venni az összeget a számlámról, akkor miért nem engdi, hogy más helyen is vásároljak rajta keresztül?

Olyan, mintha diszkriminálná a többi webhelyet.

Ma egymás után adtam le rendelést hasonló összeggel a dx.com-on, illetve a paypal-on. Írtam a paypal-nak megint, hogy járjanak utána.

2015. máj. 10. 13:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 Janos19 válasza:
Sikerült megoldani? Esetleg a hiba előtt nem kértél "refundot" / pénz visszatérítést valamelyik eladótól? Ez lehet a probléma oka.
2015. okt. 18. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!