Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » EBay-en rendeltem egy külső...

EBay-en rendeltem egy külső telefon töltőt, nem érkezett meg, és elkövettem egy végzetes hibát. (Részletek lent. ) Mit lehet ilyenkor tenni?

Figyelt kérdés

2014 Szeptember 17-én rendeltem egy külső telefonos töltőt, amit a mai napig nem kaptam meg.

A szállítási határidő 2014. Október 7 és Október 30 között volt.

Nyitottam egy ügyet ("case") november 6-án, amiben jeleztem, hogy nem kaptam még meg a töltőt. Az eladó válaszolt is, hogy írjam meg neki visszafizesse-e a pénzem, vagy küldje újra a töltőt. Gondoltam sínen vagyunk, le is zártam az ügyet (november 7-én), mert az eBay valahol írta, hogy ha sikerült megállapodni az eladóval, zárjam le az ügyet, mert ha nem, akkor ők fognak eljárni a dologban. Lezártam az ügyet, és megírtam neki privát üzenetben, hogy szeretném, ha újra küldené a töltőmet.

Az eladó nem válaszolt az üzenetemre. (Lehet csak azért, mert hétvége van, de lehet azért, mert épp jót röhög a markába, hogy mekkora hülyeséget csináltam az ügy lezárásával.)


Ilyenkor mit lehet tenni? Ügyet nyitni egy dolognak csak egyszer lehet, most hogy lezártam keresztet vethetek a 8 ezer Ft-omnak, úgysem fogja küldeni? :(


Kérlek segítsetek! :'(


2014. nov. 9. 01:38
 1/5 A kérdező kommentje:

Azt kifelejtettem, hogy kaptam az eredeti rendeléshez egy nyomon követési számot. ("Tracking Number")


A következő adatokkal:


Shipping status Shipping info received

Shipping carrier Hong Kong Post


Most ott csücsülnek egy hónapja a csomagon Hong Kongban, és ennyi?

2014. nov. 9. 01:41
 2/5 anonim ***** válasza:
Még nincs veszve semmi, várjál még. Szerintem el fogják küldeni a tokot.
2014. nov. 9. 02:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Miért zártad le, bolond vagy?

Lótúrót fog küldeni, vagy

1.) azt hiszi, azért zártad le az ügyet, mert megjött a töltő; vagy

2.) ha nem hiszi azt, akkor is magasról tesz a panaszodra, ha az eBay nem kényszeríti rá, hogy foglalkozzon vele.


Egyébként még megérkezhet az eredetileg küldött példány, általában ez szokott lenni, csak késik a csomag.


Ha meg nem jön meg, akkor csináld ezt: rendelsz tőle (ugyanattól az eladótól) még egyet, és amikor az megjön, felnyomod az eBay-nél, hogy nem jött meg, és a pénzvisszafizetést preferálod. Egy pillanat alatt vissza fogja utalni a pénzedet, ha az eBay nyomása van rajta.

Ilyen egyszerű.

2014. nov. 9. 04:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

Shipping status Shipping info received


Ez annyit jelent, hogy neten beregisztrált egy rakszámot neki a kínai. Általában fel sem adta még.


SOHA nem zárjuk le a disputot amíg nem ért vissza a pénz, illetve SOHA, ismétel SOHA nem kérjük, hogy postázza újra! Fizesse csak vissza és ha nagyon kell majd megrendeled újra - így él ugyanis újra a 45 nap paypal védelem!

2014. nov. 9. 08:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat! Ha valaki ebbe a kérdésbe futna az interneten böngészve, vagy hasonló helyzetben lenne mint én, szeretném neki leírni, hogy mi történt a kérdésem kiírása után.


Mind tudjátok, voltam olyan amatőr, hogy lezártam az ügyet, mert félreértettem az eBay automata üzenetét, amiben abban kérnek, ha sikerül megállapodni az eladóval, zárjam le az ügyet.

Az eladó utolsó üzenete az volt az ügyön belül, hogy írjam meg neki visszafizesse-e a pénzem, vagy küldje újra a töltőt. De mivel lezártam az ügyet, nem tudtam neki megírni, így maradt a privát üzenet lehetőségként.

Megírtam neki, hogy lezártam az ügyet, mielőtt elküldtem volna a válaszom, ezért írom meg neki levélben.

Megkértem, hogy küldje újra a töltőt, mert szeretném megkapni. Válaszolt, hogy újra fogja postázni..

Mivel utánajártam a dolgoknak, kiderült, hogy visszajelzést (feedback) csak 60 napig lehet küldeni, ezért írtam neki, hogy mi lenne, ha vissza küldené a pénzt, mert hamarosan lejár a 60 napom, és kétségbe vagyok esve, amiért pénzem sincs, és töltőm se.

Megírtam neki, nem szeretnék negatív visszajelzést sem adni, mert úgy gondolom korrekt eladó, viszont nem akarom hagyni, hogy az eBay megfosszon a feedback jogától.


Ezután jött a válasz, hogy pont a mai napon fogja kipostázni a csomagokat, tehát döntsem el, kell-e a töltő, vagy inkább a pénz. (Sokat variáltam, mert az elején ragaszkodtam a töltőhöz mindenáron.)


Megírtam, hogy szeretném visszakérni a pénzem, ezután másnap egy olyan dolog történt, ami manapság iszonyatosan ritka:


- Visszafizette a teljes vételárat, és elnézést kért, amiért nem érkezett meg a csomag.


Mondtam, nincs semmi baj, és megköszöntem.


Durva, de manapság még vannak becsületes eladók, akik azután is visszafizetik az ember pénzét, mikor az eBay már nem kötelezi őket erre. Simán mondhatta volna, hogy így jártam, de mégsem tette.


Úgy tűnik vannak korrekt eladók, még ha az illető kínai is.


Remélem hasznos lesz ez a kérdés még valakinek, nekem minden bizonnyal tanulságos volt, mert napokig "gyászoltam" azt a 8 ezer Ft-ot.

2014. nov. 12. 19:38

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!