Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mit lehet tenni, ha interneten...

Mit lehet tenni, ha interneten vásárolt, de aztán visszaküldött áruért 17 nap után sem utalták vissza a pénzt?

Figyelt kérdés

Még februárban rendeltem gyűrűt neten keresztül magyar oldalról (méretnek utána néztem, sajátot lemértem, meg már rendeltem is gyűrűt így és akkor minden oké volt), de egyáltalán nem stimmelt a méret.

Visszaküldtem, kértem, cseréljék ki. Már nem csak méretezést egyeztettünk, hanem mm-ben is a méretet. Újra küldték, de még ez sem volt jó. Újabb visszaküldés. Azt mondták, majd jelentkeznek, hogy mi legyen. Nem jelentkeztek, én pedig visszaküldtem a gyűrűt az ÁLTALUK mellékelt formanyomtatványon kitöltve, hogy hova kérem a visszautalást. Semmi visszajelzést nem kaptam, hogy megérkezett-e. Úgy kérdeztem rá.

Március 5-én írták végül, hogy előjegyezték a visszautalást, de törvényileg van rá 14 napjuk. Azóta eltelt 17, e-mailre nem válaszolnak, pénz sehol.

Hova lehet ilyenkor fordulni?


2015. márc. 23. 12:48
 1/2 anonim ***** válasza:
Azt hiszem 30 napjuk van rá.
2015. márc. 23. 12:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Ők írták a 14 napot.
2015. márc. 23. 20:36

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!