Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mit rontok el a facebook...

Mit rontok el a facebook hirdetésben?

Figyelt kérdés

Amikor a magyar facebookon hirdettem (célország:magyarország) kattintásonként 2 forintot kért a facebook a hirdetéséért, az elég jó ár.


Amikor meg beállítottam az amerikai célközönségre egy új hirdetést, már 65 forintot kért el kattintásonként!


2015. aug. 13. 19:08
 1/6 A kérdező kommentje:
Ennyire nem ér semmit ez az ország, vagy az amerikai piac van így túltelítve?
2015. aug. 13. 19:08
 2/6 anonim ***** válasza:

mindkettő.


na meg a magyaron olyan 10 milla embert érsz el, az amerikain pedig 320 milliót... szóval az ár is pont a 20x-osa :)

2015. aug. 13. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

" a magyaron olyan 10 milla embert érsz el, az amerikain pedig 320 milliót"


Kattintásonként fizet. Egy kattintás pedig egy embert ér el, mindegy, hogy Mo-on vagy az USAban él az illető...

2015. aug. 13. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
kattintásért fizet, viszont a hirdetés potenciálisan sokkal több emberhez jut el, ezt pedig bevasalja a fb.
2015. aug. 13. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:

Inkább arról lehet szó, hogy az amerikai kattintásokért több hirdető áll sorban mint a magyar, és nyilván egy multicégnek nem összeg 50 forint egy kattintásért, míg a magyar piacon annyira nem akarnak hirdetni.


Ezért magasabb a CPC "licit" mert ugye licitálnak rá.

Szóval már rájöttem.


Viszont van olcsóbb módja a hirdetésnek? Mert ettől függetlenül szeretném elérni az oldalammal az amerikai piacot.

2015. aug. 13. 22:08
 6/6 anonim ***** válasza:
Nem lehet szűkebbre célozni a hirdetést? Ahol már nem állnak annyian sorban?
2015. aug. 13. 23:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!