Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Köteles-e a bolt visszaadni a...

Köteles-e a bolt visszaadni a hibátlan termék árát a vásárlás utáni első napon?

Figyelt kérdés
Cipőről van szó, ami nem hosszában szorított, tehát a nagyobb termék felső része ugyanolyan keskeny.

2015. okt. 10. 20:46
 1/4 anonim ***** válasza:
42%

nem, az elállás csak internetes vásárlásra vonatkozik.


személyesen, azaz ha láttad és kipróbálhattad a terméket, csak minőségi kifogás miatt kötelesek visszavenni.

pl. ha szakadt, vagy felvált a talpa.

2015. okt. 10. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
89%

Így van ahogy az első mondja.

Tesco mondjuk sokszor visszaveszi csak úgy akkor is ha hibátlan.

Előny ha ott akarod levásárolni.

2015. okt. 10. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

igen, a Tesconak elég jó az üzletpolitikája ebből a szempontból, nem sz*rakodnak, nagyon pozitív.

De mondjuk ha olvastok Tékozló Homárt, a players room vagy a deichmann már nem így áll hozzá.

2015. okt. 10. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Nem köteles - csak saját döntés alapján megteheti.
2015. okt. 10. 23:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!