Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Vaterán ilyenkor visszaléphete...

Vaterán ilyenkor visszaléphetek? Vagy mi a teendő?

Figyelt kérdés

Venni akartam egy fix áras cipőt, és MIELŐTT leütöttem volna, megkérdeztem az eladótól, hogy lehet-e banki átutalással fizetni, illetve hogy a termékből van-e 39 és feles méret.

Az eladó azt mondta, hogy a banki átutalás megoldható, illetve van 39.5-ös méret. A válasza után megvettem a terméket. Telefonon felvettük a kapcsolatot, ahol a LEÜTÉS UTÁN kiderült, hogy nincs 39 és feles, csak 39-es vagy 40-es, illetve kizárólag rózsaszín csekken tudom kifizetni a terméket, és banki átutalás szóba sem jöhet. Így már nem szeretném megvenni, mert minden bizalmam elszállt és félrevezetett ezekkel az információkkal azért, hogy leüssem a terméket. Ha azt írja, nincs a méretben, és nem lehetséges a banki átutalás, akkor le sem ütöttem volna... Lehet ilyenkor valamit tenni?



2016. márc. 7. 14:50
 1/9 anonim ***** válasza:
89%
Persze, visszaléphetsz. Adsz egy semleges értékelést, leírod az indoklást, és ennyi. Persze előtte írd meg neki is, hogy így nincs üzlet.
2016. márc. 7. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim válasza:
53%
Semmit nem kell tenned, egyszerűen nem utalsz, nem veszed át a terméket, adsz egy negatív értékelést neki, amiben leírod, miért azt adsz. Aztán legrosszabb esetben ő is ad neked egy negatívat. De ha mégis normális, akkor meg tudjátok beszélni, hogy így nem kell neked. És akkor elintézitek két semleges értékeléssel. Ne izgulj ezen, nem lesz semmi bajod belőle!
2016. márc. 7. 15:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat!

Akkor szerintem ez lesz. Próbáltam már most leadni az értékelést, de nem kínált még fel olyan opciót, hogy nem jött létre a vásárlás, csak olyat, hogy "igen". Így még várok.

Köszi még egyszer!

2016. márc. 7. 15:07
 4/9 anonim ***** válasza:
100%

2#-es!

Nincs olyan, hogy bosszúnegatív!


Kérdező, te adj neki negatív értékelést. Az eladó megtévesztett téged, valamint plusz költségekre akar kényszeríteni.

Ne félj, te negatív értékelést nem kaphatsz, ha mégis erre vetemedne az eladó, lehet töröltetni negatív értékelést, azzal az indokkal, amit itt leírtál. Én is töröltettem már jogtalan negatívot.


Semmi esetre se adj neki pénzt, ha próbálkozna!

2016. márc. 7. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:

Köszönöm a tanácsokat!

Eléggé csalódott vagyok, eBayről már rengetegszer rendeltem, és sosem volt rossz tapasztalatom. Vateráról csak másodszor rendelek, és sajnos máris kifogtam egy ilyet. :/

2016. márc. 7. 16:18
 6/9 A kérdező kommentje:

Megfogadtam a tanácsot, és negatív értékelést adtam, annak ellenére, hogy az eladó próbált rábeszélni a semlegesre. Erre olyanokat behazudott, mint az állat. :D

Hogy tudnám kérni az értékelés törlését?

2016. márc. 10. 11:14
 7/9 anonim ***** válasza:
66%

Sajnálom, hogy nem találtam meg hamarabb ezt a kérdést - most itt a baj :-( Mindenesetre későbbi esetekre és másoknak jó tanácsként leírom, mi lett volna a helyes eljárás:

- Először is jelzed a Vatera ügyfélszolgálatának az eladó viselkedését. Amennyiben a kérdés-válasz az utalásról és a cipő méretéről a terméklapon megtalálható volt, úgy ők is le tudták volna ellenőrizni az állításod helyességét. Ráadásul, még ha az eladó el is tüntette a kérdéseidet a terméklapról, a Vatera ügyfélszolgálata akkor is látja.

Ez alapján meg tudták volna ítélni, hogy TE MEGTETTÉL MINDENT A LICITÁLÁS ELŐTT!

Mikor jelzed az ügyfélszolgálatnak ezt, hogy a terméklapon érdeklődtél, ezzel egyidejűleg be kellett volna másolni az eladó válaszát a licitálásod után, melyben azt írja, hogy csak 39 vagy 40-es van, és hogy nem lehet átutalással fizetni. Ezzel ugyanis olyan plusz költségbe vert volna, ami nem engedélyezett.

És még mindig az ügyfélszolgálatnak írt levélben kérhettél volna egy javaslatot, hogy ezek után milyen értékelést adj?


Ha ezeket ELŐRE! (az értékelés előtt) leírtad volna az ügyfélszolgálatnak, akkor most tudnák törölni az eladó által adott értékelést. Amiket fent leírtam, még mindig megpróbálhatod,megírhatod ezeket az ügyfélszolgálatnak, de így már nem biztos, hogy törlik az értékelést, mert utólag nem feltétlenül törlik az értékelést (általában csak akkor, ha trágár vagy személyes adatok vannak benne.


Amúgy nem tudom, miért siettél annyira az értékelés leadásával? - 3 hét is van rá...

2016. márc. 10. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:

Szia! Köszönöm a választ!

Nem tudtam, hogy lehet ilyet. Meggondolatlan voltam. Igazából azért adtam most le az értékelést, mert felidegesített. Megpróbált meggyőzni arról, hogy semleges értékelést adjak neki.

Egyébként azt sajnos nem tudom bebizonyítani, hogy sak 39-es és 40-es méret van, mert azt telefonon közölte, ugyanis e-mailben nem volt hajlandó semmit sem mondani, ragaszkodott a telefonhoz - most már értem, hogy miért...

2016. márc. 10. 11:49
 9/9 anonim ***** válasza:
48%

Még egy jó tanács: SOHA ne adj le értékelést érzelmektől felfűtve, mert annak nincs jó vége (már megtanultam a 9 év Vaterázás alatt :D)


Az nem gond, ha a fél számot nem tudod bizonyítani - ha legalább azt megírta emailben, hogy rózsaszín csekken kell fizetni - már ez is elég alap lehet...


Az ügyfélszolgálatnak a minden lap alján megtalálható Segítség-re kattintva balra fent lesz a Kapcsolatfelvétel és erre rákattintva tudod kiválasztani, mely ügyben szeretnél írni.


A Vaterázástól meg ne vegye el a kedvedet, csak vásárlás előtt nézd meg alaposan az eladó értékeléseit! Az egeret a nevére húzva vagy rákattintva az összes kapott értékelését megtalálod - sok esetben hasznos olvasmány... :-)

Magánvéleményem, hogy én 98 % alatti értékelésű eladótól nem vásárolok, mert nem akarok kockáztatni.

2016. márc. 10. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!