Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Igaz-e, ha a bolt polcára az...

Mentalevélke01 kérdése:

Igaz-e, ha a bolt polcára az áru ki van téve egy bizonyos áron, akkor annyiért kötelesek odaadni nekem?

Figyelt kérdés

Egy héten belül kétszer jártam úgy, hogy a bolt polcára ki volt téve az adott áru egy bizonyos áron, és a kasszánál nem voltak hajlandóak odaadni azon az áron.

Pl.: Fél kilós bacon 399 HUF-ért, matrica ráragasztva, kasszánál nem adják annyiért, csak 999 HUF-ért.

Hajfesték 3 db egybe csomagolva 1599 HUF-ért kitéve a polcra, majd a kasszás közli 1 db kerül annyiba, csak rosszkor vettem le a polcról.


Ez hogy működik?

Melyik fogyasztóvédelmi jogszabály vonatkozik erre?



#fogyasztóvédelem #téves ár #vásárló megtévesztése
2016. okt. 3. 12:33
 1/5 anonim ***** válasza:
88%
A vásárló megtévesztése kategória , az lényegtelen ha lejárt akciós tábla címke kint felejtődik ez akkor is a bolt ügye. A terméken lévő árcímke a valós ár , a pénztárgép hogy viszi lényegtelen , a vezetőt kell kérni és elvinni azon az áron ami látható . Vásárlók könyvébe írd be a panaszod és ha van tanúd a kíséretben akkor is állj ki az igazadért . Karácsony előtt komolyabb dolgokat nézz meg több helyen mert sokszor drágább akciós áron mint ünnepek előtt .
2016. okt. 3. 12:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
80%
Ahogyan az előttem szóló mondta: ez a vásárló megtévesztése.
2016. okt. 3. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A legböszmébb Feri ***** válasza:
53%

Boltvezető, vásárlók könyve, új bejegyzés a Homáron.

Más kérdés, hogy pár száz forintért megéri-e fillérb*szó vadászkodni. Ez legyen egyéni ízlés kérdése.

2016. okt. 3. 13:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
59%

Kedves Mentalevélke01!


A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi LCV. törvény 14.§ (7) bekezdése értelmében több eladási ár vagy szolgáltatási díj egyidejű feltüntetése esetén a vállalkozás köteles a feltüntetett legalacsonyabb eladási ár vagy szolgáltatási díj felszámítására.


Mint már az előzőekben ajánlották Önnek, ilyenkor jeleznie kell a pénztárnál ill. a vevőszolgálatnál és kérnie a különbözet visszafizetését. Ha Önként nem teljesítik, írjon be a vásárlók könyvébe, melyre 30 napon belül írásban és érdemben kell választ kapnia.


A kereskedő nem hivatkozhat arra, hogy az akció már lejárt, mert ilyenkor köteles gondoskodni a hatályos árak kiírásáról. Ha az akciós ár adminisztratív hiba miatt kint maradt, köteles gondoskodni a mihamarabbi javításáról, de ha a vásárlás idején kétféle ár szerepelt ugyanazzal a termékkel kapcsolatban, köteles az alacsonyabb árat alkalmazni.


Ha úgy véli, hogy a kereskedő szándékosan megtéveszti a fogyasztókat az árak kiírásával, vagy megkárosította Önt, vásárlók könyvi bejegyzésére nem válaszolt határidőn belül, úgy panaszbejelentéssel élhet a lakóhelye, vagy a bolt székhelye szerint illetékes, fogyasztóvédelmi hatáskörben elsőfokon eljáró Kormányhivatalnál. ( [link]


Kérjük, hogy a fogyasztóvédelmi hatóság tanácsadó, tájékoztató tevékenységéről való visszajelzés érdekében - akár név nélkül - töltse ki az alábbi linken található, egy perces ügyfél elégedettségi kérdőívet: [link] Köszönjük!


Üdvözlettel: NFH Ügyfélkapcsolat

[link]

[link]

2016. okt. 6. 13:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat!
2016. okt. 11. 09:03

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!