Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Nem érkezett meg az elsőbbségi...

Nem érkezett meg az elsőbbségivel, ajánlottan feladott levelem, meddig várjak, mikor menjek a postára érdeklődni/reklamálni?

Figyelt kérdés
November 3-án adtam fel elsőbbségivel és ajánlottan egy kis csomagot Spanyolországba, és a küldeményazonosítót nézegetem minden nap a magyar és a spanyol posta honlapján is, de mindegyiken az az utolsó infó róla, hogy "november 5-én a levél célországba elküldve", illetve a spanyol oldalon írja, hogy 11 napja tranzitban... A magyar posta honlapja szerint a hivatalos kézbesítési ideje ennek a levélnek elsőbbségivel 3 munkanap lett volna. Lehet valami tenni vagy lassan kezdjek róla lemondani? :(

2016. nov. 13. 11:25
 1/3 anonim ***** válasza:

A spanyol bürokráciát ismerve ráérsz még... :-)

Nemzetközi viszonylatban nem sok a 10 nap, különösen úgy nem, hogy csütörtökön adtad fel és az elmúlt 10 napba 2 hétvége is beleesett.

Várj még, majd ha jövő héten sem érkezik meg, akkor a ragszámmal (ajánlott szelvényen van) bemehetsz a postára és elkezdheted kerestetni.

2016. nov. 13. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Velem közölte a posta, hogy három hét múlva reklamálhatok legkorábban, mert ennyi a határidő a kézbesítésre.
2016. nov. 13. 11:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Rendben, nagyon szépen köszönöm a válaszokat! :)
2016. nov. 13. 11:48

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!