Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Eladtam egy PC játékot ami a...

Eladtam egy PC játékot ami a vevő szerint hibás, vissza akarja küldeni és visszakéri a pénzt, mi a teendő ilyenkor?

Figyelt kérdés
Egy játékot adtam el ami eredeti, működik, hibátlan. A vevő szerint hibás, nem tudja feltelepíteni, és neki nem kell. Mi a teendő ilyenkor? Én eladtam, ő megvette. Itt bezárul a kör, nem?
2016. nov. 30. 21:39
 1/7 anonim ***** válasza:
0%

Nem. Ha online adtad el, akkor van lehetősége elállni a vásárlástól 14 naptári napig.

Indok nélkül.

Ekkor ő a saját költségén visszaküldi a terméket, neked kötelességed visszatéríteni a termék árát, illetve azt a szállítási költséget, amit ő fizetett neked az első küldésnél.

2016. nov. 30. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim válasza:
szállítást nem fizetném vissza ha működőképes valóban.
2016. nov. 30. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%

1.hülyeség beszél. Csak webshopnal van elállási lehetőség. Magánszemély nem köteles visszavenni.

Ha nála nem jó hát így járt.

2016. nov. 30. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
0%
Kedves 3., mikor említette a kérdező, hogy magánszemélyként adta el?
2016. nov. 30. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Jófogáson adtam el magánszemélyként, 5 napja jött meg a pénz érte, tegnap érkezett meg hozzá a játék. Szerinte hibás, ám ez biztos hogy nem így van.
2016. nov. 30. 22:21
 6/7 anonim ***** válasza:

ha nem hazudsz és 100%, hogy a telepítő működik, akkor az a vevő egyéni szocproblémája, hogy nem nézett utána a gépigénynek vagy vlami egyéb program kell még a gépére, pl. directx vagy vidakri driverfrissítés vagy tudomisén.

Ha korrekt akarnál lenni, a saját költségén visszaküldheti postán te meg visszaadod a pénzt és majd megveszi más. ha meg nem, hát nem, jótékonysági intézmény se vagy.

2016. nov. 30. 23:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim válasza:

Én az utolsóval értek egyet. Jó dolog kedvesnek lenni, egy darabig én is mindig "jótékonykodtam", de most màr nem. Ha tudod hogy 100% hogy jó, akkor az tényleg a vásárló hibája, a miatt meg ne legyen neked kevésbé jó, mert ő nem ért hozzá, nem viszi a gépe vagy valami.

Neked is fáradsággal járna, hogy visszautalni stb, de neked így éri meg. Teljesen érthető ez így. Csak annyi hogy ezt írd le te is neki, hogy valamit rosszul csinált, de ne is pazarold rá az időd, a többit oldja meg már ő, hogy mit csinált rosszul.

2016. dec. 14. 12:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!