Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mitől függ egy boltláncnál,...

Mitől függ egy boltláncnál, hogy az összes üzletében lehet-e reklamációt, garanciát intézni, vagy csak ott, ahol vásároltam a terméket?

Figyelt kérdés
2016. dec. 6. 22:07
 1/4 anonim ***** válasza:
minden üzlet különálló szóval amit x helyen veszel, azt y-onhoz nem viheted vissza, mert külön kasszán vannak a boltok meg külön vezetés, stb.
2016. dec. 6. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Eddig a DEICMANN ami bevezette hogy nála bárhol becserélhető a garanciális igazolt áru .
2016. dec. 6. 22:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Kedves első válaszoló, ez ügyben tévedsz. Lásd Tesco, Auchan, vagy bármelyik hasonló multit. Rengeteg ruha és cipőbolt is így működik. Viszont vannak azért kivételek. Engem az érdekelne, hogy van-e köze ennek ahhoz, hogy a boltok franchise rendszerben működnek-e, vagy sem.
2016. dec. 6. 23:36
 4/4 anonim válasza:

Ha franchise az üzlet, akkor alapvetően ahhoz tudsz fordulni, akitől vásároltál (aki a nyugtát/számlát kiállította a termékről), hiszen vele kötöttél szerződést a vásárláskor.

Más kérdés, hogy az ügyfélbarát hálózatok ezt másként is kezelhetik, de a fő szabály az, hogy ott intézheted, ahol vásároltál.

2016. dec. 6. 23:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!