Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Át kell vennem a terméket és...

Át kell vennem a terméket és hárul rám alamilyen anyagi teher kiszállítás alatt lévő termék lemondása esetén?

Figyelt kérdés
Rendeltem valamit interneten, de kiderült, hogy nem lesz jó. Az eladó már feladta futárszolgálattal, és az érdekelne, ha e-mail-ben lemondom mielőtt kihoznák, az mentesít az átvétel és szállítási költség kifizetése alól?

2017. febr. 4. 02:35
 1/6 anonim ***** válasza:
6%
Ritka undorító dolog, amit csinálsz. Az ilyen senkiházi szórakozók teszik tönkre a webáruházakat. Neked hogy esne te egyszerű tekintetű, ha lenne egy webshopod, kifizetnéd a pénzt hogy kimenjen az ügyfélnek a cucc (és hozzáteszem, hogy sok webáruház még nem is fizetteti ki a teljes pk-et, csak egy részét) erre az ügyfél benyögné, hogy hehehe, bocsika, mégsem kell? gondolkozz már, még ha nehezedre is esik!
2017. febr. 4. 03:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Mert a vasarlo megtevesztese annak erdekeben hogy mindenkepp rendeljen az nem undorito? Csak mert mielott igy kioktatsz ez tortent...
2017. febr. 4. 04:00
 3/6 anonim ***** válasza:
Miért, mi történt, leírnád?
2017. febr. 4. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

Nem szeretnék semmi konkrétumot közölni, inkább egy példán keresztül mutatnám be:


Tegyük fel, hogy venni szeretnék egy könyvet. Meg is rendelem a nekem tetszőt, és rákérdezek kiszállítás előtt, hogy magyar nyelvű-e. Erre az eladó azt mondja, hogy igen magyar nyelvű, bizonyos extrákkal, amik nem befolyásolják a könyv olvasását, értelmezését, így nem zavaróak. Én mint megrendelő tartom a rendelésem, mivel hiszek az eladónak, örülök a hogy a könyv olyan amilyen és a futárszolgálathoz került. Azonban kisebb nyomozás után, a könyvről kiderül, hogy minden 5. szó teszem azt oroszul van. Ezek az említett extrák. Így a történetet valószínűleg tényleg érteni fogom, mégis zavarni fog, hogy ez valójában mégsem olyan, mint amit az eladó ígért nekem.


Ez a lényege röviden. A valódi termék esetében is igaz hogy használható, de az elhallgatott, nem valós tulajdonságok miatt, amikre kifejezetten rákérdeztem, kényelmetlen a használata, és így nem tartok rá igényt.


Mivel az eladó már átadta a futárszolgálatnak a csomagot, és nekem csak ezután jutott ez tudomásomra, szeretnék szabadulni a csomagtól. Így már nem kell, nekem sem hobbim viccből rendelni össze-vissza az interneten. Ez simán elkerülhető lett volna, ha egyszerű és logikus igen/nem kérdésekre, egyszerű, logikus válaszokat adott volna az eladó.


Egyébként idegesít, mert még soha nem volt ilyen korábban, pedig rengetegszer rendeltem már internetről.

2017. febr. 4. 21:12
 5/6 anonim ***** válasza:

Hát, nézd, igazság szerint ennek az lenne a menete, hogy átveszed a terméket, megnézed, valóban úgy van-e, ha nem jó, akkor jelzed az eladónak, hogy a termék nem olyan, mint amilyent leírt/ígért, meg vagy tévesztve és utána visszaküldöd az eladónak.


És igen, ha át sem veszed a terméket, akkor kezdeményezhet fizetési meghagyást, mivel a vásárláskor "kipipáltad", hogy megrendeled a terméket, azaz egyfajta szerződés jött létre köztetek, amit Te a termék át nem vételével megszegsz. Azt, hogy megtévesztett, csak akkor tudod bebizonyítani, ha átveszed a terméket és megnézed, valóban olyan-e?


Anno a Vaterán voltak ilyen történetek: kínai Adidas cipő másolatot árult az eladó, a vevő nem vette át, mert azt állította, hamis, de a Vatera mégsem adott neki igazat, mondván: amíg nem vette át a terméket, nem látta, addig nem állíthatja, hogy hamis.

2017. febr. 4. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:

Sajnos 100%, hogy nem olyan a termék, mint amilyennek az eladó állítja, mégpedig azért, mert konkrétan nem is létezik ilyen, amit állít. Alaposan utánanéztem, és egy korábbi vásárlóval is beszéltem, aki szintén megerősített ebben.


Igazából bizakodó vagyok, mert a szállítócég elvileg e-mailben értesít a szállítás kezdetéről, részleteiről. Ez nem érkezett még meg, úgyhogy hamar jeleztem még ma reggel mind a webshop, mind a futárcég felé e-mailban, hogy lemondom a rendelést és ne fáradjanak a kiszállítással. Ráadásul a webshop szerint hivatalos adásvételi szerződés az átvételkor/fizetéskor jön létre, előtte szabadon lemondható.


Ha kihozzák, tuti nem fogom átvenni.

2017. febr. 4. 22:07

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!