Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Rendeltem interneten egy...

Rendeltem interneten egy webaruhazból, a trans-o-flex szallította volna ki, de nem érkezett meg. Mi a teendőm?

Figyelt kérdés

Szóval a mai napra szólt a kiszallitas,előre kifizettem neten,de hiába vartam,nem jött meg.A csomagkövetésnél meg ez volt írva : a csomag másik depóban van, HUB hiba

Ez mégis mit jelent?



2018. márc. 14. 16:41
 1/3 anonim ***** válasza:
Ilyenkor érdemes felhívni az ügyfélszolgálatot, hogy mikorra várhatod így a csomagot. Nekem is volt már gondom ezzel a céggel, valami olyasmi volt, hogy a futár nem vette fel a csomagot a depóból, de az ügyfélszolgálaton segítőkészek voltak. Valószínűleg következő munkanapra tudják szállítani.
2018. márc. 14. 18:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Hétfőn megkapod
2018. márc. 14. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat.Nekem egy futárszolgálattal sem volt még problémám kivéve ezt. Velük mindig megjárom. Hívtam tegnap az ügyfélszopgálatukat órákon keresztül ,de egy kedves rögzített női hang közölte,hogy minden ügyintézőjük foglalt,így maradt az e-mail. Remélem azt legalább elolvassák. :-(
2018. márc. 15. 09:37

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!