Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » 6. hó 10-én leadtam egy...

6. hó 10-én leadtam egy ismert elektronikai boltban a telefonom garanciáztatni, azóta semmi infó. Mit lehet tenni?

Figyelt kérdés

Többször is voltam a boltban, a szervízre hivatkoztak, hogy várják az alkatrészt. A garanciáztatásnál javítást írtak a papírra, de már a cserének, vagy a pénz visszafizetésnek is örülnék.

Mit lehet tenni ilyenkor?



2018. júl. 25. 19:07
 1/2 anonim ***** válasza:
100%

Újra bemenni és közölni azt, hogy ez már túl hosszú.

Amennyiben a hónapban nem javítják ki, akkor kéred vissza a pénzed és ennyi.

2018. júl. 25. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

De nem akarom kivárni a hónapot sem! A héten se akarok többet várni. A kitöltött doksi szerint 07.08-án kész kellett volna lennie.

Mire hivatkozzak, hogy visszakérjem a pénzem (és vegyek másik telefont valami normális boltban)?

Van erre valami jogszabály?

2018. júl. 25. 19:45

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!