Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mit lehet tenni, ha a banki...

Mit lehet tenni, ha a banki átutalással előre kifizetett terméket a garantált 15 munkanap után sem küldik? Emailben reklamáltam és türelmet kérnek. Használják a pénzemet.

Figyelt kérdés

2019. febr. 1. 16:37
 1/5 anonim ***** válasza:
Honnan rendeltél?
2019. febr. 1. 17:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Honnan?

Utalás vagy kártyás fizetés volt?

2019. febr. 1. 18:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Ha jól értem még nem kérted vissza a pénzt, csak reklamáltál, hogy nem kaptad meg a rendelést.

Ha kell a pénz, nem akarsz várni, akkor írj nekik, hogy lemondod a rendelést és utalják vissza az összeget.

Ha ezt megtetted már és nem történt semmi, akkor szólítsd fel őket írásban, hogy fizessék vissza különben fogyasztóvédelemhez fordulsz. Ha akkor se fizetik vissza, akkor irány a fogyasztóvédelem.

2019. febr. 1. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
1. Gruppi. 2 Mint a kérdésben leírtam, banki átutalással előre fizettem. 3, Egyenlőre nem mondom vissza, mert szükségem lenne a termékre, csak meddig érdemes várni?
2019. febr. 2. 15:55
 5/5 anonim ***** válasza:

Gruppi? XD

Ha meg is kapod calami használhatatlan vacak lesz

2019. febr. 2. 16:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!