Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Honnan szerezzek egy kis...

Honnan szerezzek egy kis pénzt fizetésig? Diák vagyok. (lent)

Figyelt kérdés
Sziasztok! Egyetemista fiú vagyok, 21 éves. Saját keresetemből élek, diákmunkán dolgozom. Januárban volt egy másfél hetes kiesésem betegség miatt, ami meglátszott a februári fizetésemen. A pénz nagyobb része természetesen lakbérre ment - nagyon spóroltam, nem vettem "semmit" és az étkezést is igyekeztem olcsón megoldani (főzés, olcsó hozzávaló stb.). De, sajnos csak 14-én este kapok pénzt, van 300 forintom és nincs itthon csak egy fél kg zabpehely. Mit csináljak? Honnan legyen addig pénzem? Szülő, barát, stb. nincsen! Értelmes válaszokat kérek!

2019. márc. 3. 17:20
 1/5 anonim ***** válasza:
Itt csak a gyors lóvé segít. Olyan érték kell, amiért azonnal pénzt kapsz. Arany, platina nyaklánc, gyűrű, karlánc. Vagy valami olyan használati tárgy, ami egyből elmegy áron alul.
2019. márc. 3. 17:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Amikor hasonló cipőben jártam, napszámos munkát vállaltam a város melletti faluban. Az azért volt jó mert bármennyi órában meg tudtunk egyezni szinte már az első találkozás percétől baráti alapon. És a ledolgozott órák után kezembe kaptam a pénzt, tehát aznap. Sőt még egy üveg ajándék mézzel is meglepett a jó munkám prémiumaként, mivel méhész volt. Ha a városi élet ilyen cudar lenne nekem, akkor a szerzett tapasztalat meg az üres szülői házban falun kész megváltás lesz ha saját fogyasztásra mézet, tojást, krumplit, stb. termelhetek.

De betegség miatt volt úgy hogy dolgozni sem tudtam, akkor meg a városnak vannak olyan pontjai ahol ételes szekrény van a falon, amibe a hajléktalanoknak tesz aki tud némi finomságot. Igen, volt ilyen eset is mivel a szüleim már nem élnek.

2019. márc. 3. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Helyi templomban kérdezd meg, hogy kajáért cserébe tudnál-e valami munkát csinálni náluk vagy van pár ingyenkonyha is