Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Facebook-, Google reklám,...

Facebook-, Google reklám, marketing kommunikáció?

Figyelt kérdés

Milyen internetes marketing kommunikációs formák vannak? Mi az a display?



És ami a legfontosabb, milyen hirdetési lehetőségeket biztosít a Facebook és a Google?


+Milyen pénzügyi vonatkozásai vannak ezeknek?


2019. jún. 30. 19:15
 1/3 anonim ***** válasza:

A display (gondolom a Google-ön láttad) egy hirdetési felület, ami a Google-lel társult, témába vágó weboldalakon jeleníti meg a hirdetésedet (amennyiben beállítod ezt a lehetőséget).

Ez ugye némileg másképp működik, mint az Ads (régi nevén AdWords), ami kifejezetten csak a megfelelő kulcsszavakra jeleníti meg a reklámot a keresőben. Mindkettő kattintás alapú.


A FB hirdetései általában megjelenés-alapúak, és hasonlóan működnek, mint a Google display-hálózata. Mindkét esetben neked kell kitölteni a címsort és a vonzó leírást, de a Facebookra képet (sőt, galériát és videót is) feltölthetsz a hirdetésedhez.


A Google hirdetései előrefizetősek, a FB-é utólag. Amennyire látom, nagyjából hasonló az egy kattintásra jutó költség a kettőben, de nem mindegy, melyiken mekkora a konkurencia.


A Google hirdetéseinél nem te határozod meg a célcsoportot, hanem az talál rá a reklámodra az alapján, hogy mit ír be a keresőbe (vagy a display-hálózat esetén milyen weboldalakat látogat). A Facebook-nál te hozhatsz létre egészen konkrét célcsoportokat demográfiai mutatók, érdeklődés stb. alapján.

2019. júl. 1. 12:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Szuper vagy, köszönöm szépen!!
2019. júl. 1. 20:44
 3/3 anonim ***** válasza:

Display az a banner hirdetés tulajdonképpen, nem csak Google Ads-ben létezik.

A Facebook hirdetéseinél lehet kattintás és megjelenítés alapú is, attól függ, hogy állítod be.

A Google hirdetései sem előre fizetősek, van egy meghatározott keret, amit folyamat emelnek a velük elhirdetett idő elteltével.

A költségek nagyon nem hasonlóak, főleg azért, mert mást érdemes hirdetni Facebook-on, mint Google-ben. Google-nél nagyon számít - amennyiben Search hirdetéseket csinálsz - hogy a weboldalad hogyan teljesít. Milyen a webergonómiája, milyen aktív a Social megjelenése, mennyire van optimalizálva, milyen a hirdetésed stb.

Facebook-nál más a meghatározó, milyen szöveget írsz magára a hirdetésre, mekkora csoportot tudsz elérni, stb.


A Google Ads-ben van lehetőséged Search, Display, Video, Mobil, Shopping hirdetéseket csinálni.

2019. júl. 1. 22:10
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!