Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Követeléskezelő céghez megéri...

Követeléskezelő céghez megéri menni callcenteresnek?

Figyelt kérdés
Gyanúsan sokszor van felvétel.. valami hátulütője biztos van.
2020. jún. 13. 16:38
 1/9 anonim ***** válasza:
100%
Hááát..... hívogatni olyan embereket, akik tartoznak de nem akarnsk fizetni..... nem lehet vmi szívderítő meló. Napi 8 órában vegzálni adósokat.... nem csodálom, ha sokan pár nap után otthagyják..
2020. jún. 13. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%

"valami hátulütője biztos van."


Hát mondjuk nem olyan nehéz kitalálni... :-) Kap valaki egy papírt arról, hogy tartozik 250 ezer ft-al, akkor az első dolga az lesz, hogy felháborodottan felhívja a céget és elküldi a telefonost melegebb éghajlatra.

Hozzáteszem, ez nem az én viselkedésem lenne, de nyilván ha valaki ideges, akkor nem fog bájcsevegni :-)

2020. jún. 13. 18:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
2020. jún. 13. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
13%

Volt, hogy valamiért nem tudták levonni a hiteltörlesztőmet, amúgy mindig rendesen fizettem, és egy szombati napon egy ilyen csicska (ez nem külön követeléskezelő, hanem a bank adott osztálya) 23szor hívott fel. Amikor 24djére felvettem, elküldtem a k anyjába, hogy miért nem lehet felfogni, hogy nem tudok beszélni?


Szóval én megértem, miért nagy a fluktuáció.

2020. jún. 13. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
72%
Majd téged is leoltanak, mint Mészáros Attila az Intrum Justitia csajt a magyar Cetelemes üggyel kapcsolatban. :D
2020. jún. 13. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
89%

Áramszolgáltatónál dolgoztam. Jöttek hozzánk is olyan jellegű hívások, és ezek hatványozottan vannak jelen a behajtónál.


Sokszor ha kiküldtünk egy felszólítót, felháborodottan telefonáltak be, hogy nekik biztosan nincs tartozásuk, és olyankor egyeztetni kell, meg kell értetni velük, hogy de, van. Az esetek 90%-ában tényleg volt, a maradék 10%-ban meg épp befizette, mire kiment a felszólító, ezt könnyen megértették.

De például ha eladtak egy lakást, és a végszámlát a régi helyre küldtük, amit értelemszerűen nem kaptak meg, mert nem adtak meg másik levelezési címet, akkor az elsikkadt. Ők azt hihették, hogy minden rendben, majd 2 év múlva a behajtó megtalálta őket egy tetemes tartozással. A mi felszólítóink szintén a régi címre mentek. Ilyenkor is ment a hiszti, hogy ők onnan rég elköltöztek, mindent rendeztek. Persze, csak az utolsó végszámlát nem.

Vagy amikor kiküldünk egy borítékban 3-6 csekket, mindegyiknek más a száma, más a határideje, és össze-vissza fizetgeti. Nem mindegy, nem viccből van rajta a dátum. Ha most júniusban befizeted a szeptemberit, azzal nem leszel rendben, és menni fog a felszólító, sőt augusztusban már jogosan kereshet a behajtó is, hogy elmaradásod van.

Sokszor azért is minket hívtak, mert a behajtó cég neve (EOS Faktor) egyetlen betűvel tért el a szolgáltató nevétől, és nem tudták mire vélni.

Na, ilyesmi jellegű hívások lesznek, csak te nem fogod tudni megmondani, hogy miből ered a tartozás, mert nem fogod látni. Csak annyit fogsz látni, hogy pl. a gázszolgáltató vagy a mobilszolgáltató átadott a behajtónak 56352 Ft követelést, amit be kéne hajtani. Ha az ügyfél értetlenkedik, hogy neki nincs tartozása, akkor fel kell hívnia a szolgáltatót, hogy ugyan magyarázzák már el neki, mi nincs befizetve. Szerintem itt durranhat el az agyuk, hogy nem elég, hogy egy idegen hívogatja őket, még meg sem tudja mondani, mivel tartozik, és ő (az ügyfél) kezdjen el telefonálgatni. Ennél a pontnál emlegethetik édesanyádat és elküldhetnek melegebb éghajlatra. Ha valakinek van némi élettapasztalata, akkor tudja, hogy a behajtónak kb eddig terjed a jogköre: hívogat vagy leveleket küld. De ennél többet nem tehet, nem tilthatja le a fizetést, nem foglalhat le ingóságot/ingatlant, nem árverezhet. Közüzemi tartozás pedig a legeslegritkább esetben jut el ennél komolyabb szintre, a végrehajtóhoz. A behajtó megpróbálja behajtani, majd ha ez nem sikerül, akkor behajthatatlan követeléssé nyilvánítják, és hagyják elévülni.

Itt a gyakorin is sok kérdés volt már behajtásról, de 10 évvel ezelőtti villanyszámla-tartozás miatti végrehajtásról nem.


A munkáról. ha egyébként érzékeny típus vagy, akkor nem neked való. Viszont ha halál laza vagy, akit ezzel nem lehet felidegesíteni, sőt még élvezed is, akkor vágj bele.

Ülni kell egy irodában, nem kell műszakolni vagy túlórázni, nem kell esőben vagy a tűző napon az utcán dolgozni, nem kell menni hétvégén és ünnepnap, tényleg csak az számít, hogy hogyan kezeled, ha idegenek szidnak.

2020. jún. 13. 19:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
53%

"Vagy amikor kiküldünk egy borítékban 3-6 csekket, mindegyiknek más a száma, más a határideje, és össze-vissza fizetgeti. Nem mindegy, nem viccből van rajta a dátum. Ha most júniusban befizeted a szeptemberit, azzal nem leszel rendben, és menni fog a felszólító, sőt augusztusban már jogosan kereshet a behajtó is, hogy elmaradásod van."


A lényeg, hogy fizeti!

Ezt egy egyszerű könyvelési művelettel lehet rendezni.

Ez a fogyasztó védelem előtt sem állja meg a helyét, sőt fizetési meghagyásnak is ellent tud mondani jogosan, hiszen fizetett, ott van nála a bizonylat!

Ti meg pereljetek, aztán ott a vesztes per...

2020. jún. 14. 08:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
62%
Nem nagyon, amikor kiírja, hogy magánszám vagy Budapest, fel sem veszem már. Ránk akarnak tukmálni mindent, és mindezt erőszakosan. Ha sivár a lelki világod, akkor neked való, de ha van benned emberi érzés, akkor hagyod a francba.
2020. jún. 14. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
49%

#7: akkor nézz utána jobban. Nem az a lényeg, hogy fizeti, hanem hogy melyiket fizeti. Nem véletlenül van minden számlának más sorszáma.

A könyvelést nem Mancika végzi kézzel, hanem automatikus. A banktól/postától nem készpénz jön át, hanem utalás, egy bizonylatszámmal, amit a rendszer oda könyvel, ahová fizették.

Ez számvitelileg pontosan így helyes, és bizony megállja a helyét bíróságon is. (Fogyasztóvédelemnek egyrészt nincs is köze ehhez, másrészt jogköre sincs intézkedni!)

Már nem dolgozom ott, olvass figyelmesebben, szóval ez a "ti meg pereljetek" két megközelítésből is hibás. 1. Nem vagyok már érintett. 2. Ha perelnének, megnyernék.

Lepontozhatsz, mert úgy látom, kissé ideges lettél a témától, de ettől még nincs igazad, és rosszul tudod.

2020. jún. 14. 12:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!