Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Hogyan lehetséges IT Helpdesk...

Hogyan lehetséges IT Helpdesk pozicioban elhelyezkedni?

Figyelt kérdés

Karrierváltás előtt állok és az IT irányban szeretnék tovább menni. A problémám (a szokásos nincs elég tapasztalat / ha nem vesznek fel sehova nem is lesz -en kívül), hogy válaszokat sem kapok lvl 1 poziciokra sem. Nincs releváns szakmai tapasztalatom sem diplomám, az elmult 7 évben egy kisvállalkozás irodájában dolgoztam úgymond menedzser pozícióban, ami leginkább a mindenest jelentett. Én raktam össze és tartottam karban a gépeket, hozzám fordult mindenki ha baj volt bármilyen eszközzel, telepítgettem a szoftvereket, frissítéseket stb illetve az ügyfelekkel tartottam a kapcsolatot. Ez benne is van az önéletrajzomban, de sajnos úgy tűnik kevés. Emellett felsőfokon beszélek angolul és alapfokon németül.


Van itthon értelme a Comptia A+ vagy hasonló certeknek?Tudom, hogy pl USAban ez alap a helpdeskre, de itthon sehol nem látom hogy kérnék, inkább a CCNA-t. Ezt is szívesen megcsinálnám mert inkább a hálózatok érdekelnek, viszont azt mondják ha nincs tapasztalatom hiába van meg a CCNA akkor sem fognak felvenni sehova. Mit gondoltok?


Van valami tipp, trükk esetleg? Tényleg egy entry level SSC poziciora pályázom ahonnan tudnék tanulni és az évek során tovább fejlődni, nem egyből junior sysadmin és hasonlók, de eléggé elkeserítő így a helyzet.



2021. jan. 24. 11:59
 1/5 anonim ***** válasza:
81%
Elsőnek legyen meg a CCNA, utána jó eséllyel találni fogsz helyet.....
2021. jan. 24. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 KárpátokGéniusza ***** válasza:
81%

a CCNA sokat segíthet nem garancia ugyan


ITIL szart is kedvelik, a CCNA mellé esetleg

2021. jan. 24. 12:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
66%
Multiknál 2nd levelen vannak emberek CCNA nélkül. Ha 0 tapasztalatod van, de a CCNA-t vágod, simán tudsz állást találni. Viszont 1st levelre túlképzett lennél egy CCNA-val.
2021. jan. 24. 13:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
87%

Az a baj, hogy az alap német kevés, egy középpel viszont már nyert ügyed lenne.


Ha csak az angol, akkor BT, Computacenter, Unisys. Érdemes a Field Service Coordinator, Service Request Manager pozikat is nézegetni.


Level 1re inkább az ITIL V4 Foundation kell. CCNA már L2es szint. De szerintem a tapasztalatod alapján már most is megpályázhatod a L2t.


[link]

[link]

[link]

[link]

[link]

[link]

[link]

[link]

[link]

[link]

Duty managementnél okosan kell tálalni az eddigi tapasztalataidat, ha gondolod, ebben tudok segíteni. A másik BTs egy németes pozi.


[link]

2021. jan. 24. 15:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat! Utolsó neked külön köszönet a linkekért! Az ITIL-t fogom megnézni elsőkörben, aztán szerintem maradok a CCNA-nál.
2021. jan. 24. 20:24

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!