Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » British Telecom L2 technical...

British Telecom L2 technical support specialist tapasztalatok?

Figyelt kérdés

Felvettek az adott pozícióra, és lenne pár kérdésem. A poziciom neve pontosabban 'customer service technical advisor', elvileg hálózatos problémákkal lesz kapcsolatos a munka, ez egy 3 műszakos SSC pozicio. Valakinek van a céggel tapasztalata, vagy esetleg az adott munkakörrel? CCNA vizsgám nincs (jelenleg arra tanulok), de azért nem vagyok teljesen elveszett a témában, junior sysadminként van tapasztalatom régebből.


Nem dolgoztam még SSC-ben, mire számítsak? Magáról a cégről jókat hallottam eddig csak. Néhány jó tanács? :)



#support #call center #CCNA #BT #technical support specialist
2021. febr. 16. 17:57
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Hajtás van, de nem vészes. Az éjszakák nyugisak. Mondjuk attól is függ, milyen csapatba tesznek. A cég maga tök jó, nagyon szerettem ott dolgozni. Korrekt a vezetőség is.
2021. febr. 16. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%
attól függ melyik ügyfél, ahlén voltam ott éjszaka kb semmit nem kellett csinálni, de volt haver aki viszont megszakadt.
2021. febr. 17. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Csapatfüggő, részletekbe nyilvánosan inkább nem megyek bele :D

Annyit, hogy ismerősöm egy évet volt ilyesmi pozícióban: volt, hogy semmit nem csinált egész nap, máskor meg még a szüneteket sem tudta kivenni annyi dolga volt és kipihenni sem tudta magát rendesen.


Utána inkább visszament az előző munkahelyére.

2021. febr. 20. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Mi volt az előző munkahelye, T Systems? :D
2021. febr. 20. 21:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!