Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Érdemes lenne másoddiplomaként...

Érdemes lenne másoddiplomaként alkalmazott közgazdaságtant tanulni? Piacképes? Lehet vele jól keresni?

Figyelt kérdés

Közig-szervező szakos hallgató vagyok. De nem feltétlenül helyezkednék el ezzel, szívesebben mennék versenyszférába és inkább a közgazdaságtan áll hozzám közelebb.

Megfogalmazódott bennem a gondolat, hogy újraérettségiznék matekból, tennék egy emeltet és belevágnék az alkalmazott közgazdaságtanba.



2022. ápr. 17. 15:31
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
100%
Inkább szerezz tapasztalatot
2022. ápr. 17. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
Az a gond, hogy nem értek semmihez. Az alapszakom büfé. Annál meg többet akarok, hogy elmenjek egy SSC-be excel táblázatokat töltögetni
2022. ápr. 17. 18:06
 3/12 anonim ***** válasza:
77%
Az AK egy elég komoly szak, szerintem abszolút megéri, lehet vele majd találni komolyabb munkát. Viszont szoktak rá mestert csinálni legtöbbször. Ha neked belefér még 5 év egyetem teljes erőbedobással, akkor indulnék neki. Nincs olyan piacképes, közgázos neked tetsző mesterszak, amire be tudod számíttatni az alapdiplomádat? Lehet az is elég lenne, sokszor az “alapszakhoz tartozó mester” kb. ugyanaz, mint az alapszak, felzárkózni jóval melósabb lenne, de csak 2 év és papírban meg tudásban is ott vagy, mintha 5 évet jártál volna.
2022. ápr. 18. 09:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:

Az 5 év sok.. Alap AK-val nem lehet elhelyezkedni?


Én elemző szeretnék lenni, szóval mindenképp ez az AK-s vonal érdekelne. 2 mester van, amire mehetnék kreditátvitellel és tetszene, a közgazdálkodás és közpolitika, és a nemzetközi gazdaság és gazdálkodás.

2022. ápr. 20. 01:56
 5/12 anonim ***** válasza:
100%