Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Az irodai adminisztrátor...

Az irodai adminisztrátor milyen feladatokat lát el a gyakorlatban?

Figyelt kérdés
2023. jan. 22. 09:12
 1/4 anonim ***** válasza:
100%

Általában olyan munkát adunk, mely egyik szakterülethez sem köthető, ill. fel szeretnénk szabadítani egy-egy jólfizetett munkatárs idejét.

Ügyintézés, telefonon, személyesen, emailben. Belső nyilvántartások vezetése, szabályok megírása. Telefonhívások fogadása: bemegy a valaki egy tárgyalásra, megkér, ha XY keresi, vedd fel és válaszolj. Papiroskötegek rendezése, katalogizálása. Számlakezelés.

Ha szerencséd van, hozzá tudsz csapódni egy jó szakmai csapathoz, beletanulhatsz. Ilyenkor adunk képzést, engedjük, hogy több évig suliba járj, kitanulhasd.

2023. jan. 22. 09:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
87%
Arra törekszünk, hogy minden olyan munkát, aminek nincs túl sok direktben hozzáadott értéke és az elvégzéséhez a digitális eszközök kezelésen kívül nem kell érdemi szaktudás
2023. jan. 22. 09:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%
Nálunk szedi ki a tűzőkapcsolat és készíti elő az iratokat szkennelésre.
2023. jan. 22. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Van felvétel?
2023. jan. 22. 12:51

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!