Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Hogy lehet elektronikusan...

Hogy lehet elektronikusan igényelni a fennmaradó álláskeresési járadékot?

Figyelt kérdés
Találtam munkát és a hátra lévő járadék 80%-át ki lehet kérni. Ha nem érek rá személyesen be menni a kormány hivatalba akkor ezt pontosan ,hogyan lehet online kérvényezni?
febr. 29. 18:56
 1/2 anonim ***** válasza:
Csak személyesen tudod.
febr. 29. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Kérelem benyújtása személyesen, postán vagy elektronikus úton az ügyfél lakóhelye szerint illetékes járási hivatal foglalkoztatási osztályán, illetve kormányablakban.

Elektronikus igényléshez nyilván ügyfélkapu szükségeltetik. Ha van, akkor az ePapír szolgáltatáson keresztül kérvényezhető az egy összegű kifizetés, amihez a kért mellékletek is csatolhatóak. Foglalkoztatóval/munkáltatóval kell kitöltetni az egyik igazolást hozzá (munkáltatói igazolás).


Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok, okmányok:

• Kérelem

• Munkáltatói igazolás

• Munkaszerződés


A kérelmet az álláskeresési járadék folyósítási idejének lejártát követő 30 napon belül kell benyújtani, a juttatást a kérelem benyújtásától számított két hónapon belül kell kifizetni.


Az első találatra kattintva tudod letölteni a kérelmet hozzá ->


[link]

márc. 1. 04:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!