Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » A mesterséges intelligencia...

A mesterséges intelligencia rohamos elterjedése miatt lehetséges, hogy még több munkahely fog megszűnni?

Figyelt kérdés
Az USA-ban pl. tömeges leépítések vannak jelenleg a videójátékiparban és ennek sokak szerint már a mesterséges intelligencia okozza, mert sok ember munkáját már MOST is lehet vele helyettesíteni és hát ingyen van. Nem félő ez kissé, hogy ez a tendencia átterjedhet más szegmensekre is, mint a logisztika, kereskedelem, áruszállítás, autóipar, stb? Meg mi van, a hazánk hőn imádott autógyáraiban is idővel a mérnökök feladatás is átveszi majd az AI? Persze nem azt mondom, hogy erre holnap kerül sor, hanem a következő mondjuk 5-10 évben?

márc. 13. 15:15
1 2 3 4
 31/36 anonim ***** válasza:
50%

Most Indulj ki az elektromos autózásból... :D

Az elején még úgy volt, hogy ingyen lesz...:D


Vagy ott van a régebi, de még mindíg hatékonyabb LPG technológia ami az olaszoknál már teljesen elterjedt...


Mogyorórszágon az is triplán szigorított feltétlekhez van kötve, meg hozzá se mernek nyúlni az autószerelők, továbbá az alap autószerelő képzéseken kb a mai napig még mindíg csak James Watt gőzgépét tanítják, vagy jobb esetbe az ndk-s trabantot.

márc. 19. 08:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/36 anonim ***** válasza:
100%

#31 Mikor végezted el a gépj. mechatronikust? Gondolom akkoriban, mikor még több Trabant volt az utakon, mint Opel.

Ha meg elektromos autót akarsz javítani, nem autószerelőnek kell tanulni, hanem alkternatív vagy elektromos járműhajtás technikus/szakmérnök irányba kellene mocorogni. A lehetőség képzés szintjén is adott, hogy elindulj EV irányba, nem csak Trabantszerelőnek tanulhatsz 2023-ban. Persze ehhez kellene előképzettség meg kicsit más gondolkodás, mint ami 30 éve "menő" volt.

márc. 19. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/36 anonim ***** válasza:
50%

Hagyjad haver voltam a Porsche-nál 7 évet!


Három hetes németországi tanolyamokkal tanítják rá a Magyar végzett autószerelőket a techológiára, persze azt se az első két eltölött év után!


Odamész végzett autószerelőként akár 5 éves gyakorlatal, aztán megkapod kb az alapfeladatokat. Lebonthatod a burkolatot, lecserélheted az olajat, kiolvashatod a hibakódokat, csuklókat, világítást cserélhetsz, meg a folyadékszinteket, kuplungtárcsát még jó esetbe.

Váltóba / motorba bele se mászhatsz "friss húsként!"

márc. 19. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/36 anonim ***** válasza:
50%
Sőt... Van olyan is amit inkább továbbküldenek külsős cégnek vagy ha lehet vissza a gyárba garanciális cserére...
márc. 19. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/36 anonim ***** válasza:
100%

Ezzel mi a probléma? 5 éves tapasztalattal mit vársz, hogy odaadnak neked egy Porschet motorgenerálra? Vagy épp egy Teslan akarod újratekerni a szinkronmotort?

Német cégeknél ahol fontos a technológiai ismeret, bevett szokás hogy 2-4-8 hetes betanulás van az anyacégnél, csak utána kezdhetsz neki a munkának. Nem csak az autóiparban, kb. mindenhol. Akkor is, ha 15 éve vagy a szakmában.

márc. 19. 11:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/36 anonim ***** válasza:

[link]


Igen igen, fontos a német cégeknél az ember! Főleg a Magyar!

márc. 19. 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!