Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Pályakezdő vagyok, hogyan...

Pályakezdő vagyok, hogyan kezdjem a motivációs levelemet, ha olyan álásra jelenkezek, amit nem hirdettek meg, csak a céghez szeretnék jelentkezni?

Figyelt kérdés
2011. ápr. 29. 14:07
 1/8 anonim ***** válasza:
49%
Nem tűnik túl motiváltnak, az 'adjanak bármit, jó lesz' hozzáállás. Persze biztosan nem erről van szó, de a kérdésed alapján úgy tűnik. Nem igazán értem, hogyan akarsz jelentkezni, ha nicns is konkrét állás.
2011. ápr. 29. 14:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

Írj magadról 1-5 mondatot bemutatkozásként. Nem többet, mert a lényeg az önéletrajzodban lesz.

...

Kérem, amennyiben újabb pozíció nyílik cégüknék (xy területen), szíveskedjék jelentkezésemet figyelembe venni.

Remélem, segítettem.

HR-es vagyok, segítek szívesen.

2011. ápr. 29. 14:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

Nyugodtan írjál, mert nem minden állást hirdetnek meg egy cégnél, ahova keresnek emberkét.

Írd le mit szeretnél csinálni, miért, mit csináltál eddig...a motivációidat.

Keress példákat neten is, mert vannak. Itt a gyakori kérdéseken is vannak válaszok.

2011. ápr. 29. 15:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
Nálam anno volt valami ilyesmi szöveg, hogy engedjék meg,hogy figyelmükbe ajánljam önéletrajzomat! Vagy valami ilyesmi!
2011. ápr. 29. 15:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 tetris ***** válasza:
A helyesírásra is figyelj oda nagyon!
2011. ápr. 29. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
milegyek.hu
2011. ápr. 29. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza: