Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Munkanélküliek! Hogy viselitek...

Munkanélküliek! Hogy viselitek a keresgélést, munkanélküliséget? Milyen végzettségetek van?

Figyelt kérdés
2012. ápr. 12. 21:20
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
93%
Nagyon nehezen. Azt mondják, csak az nem dolgozik, aki nem akar. Középfokú képesítésekkel, harmincnál több éves szakmai gyakorlattal nem kellek szakmán belül. De nem vagyok jó takarítónak, segédmunkásnak, pizzafutárnak, szórólapozónak sem.
2012. ápr. 12. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 A kérdező kommentje:
Hát ez valóban elszomorító, főleg ennyi munkatapasztalattal. Én pályakezdő vagyok, nagy a kilátástalanság
2012. ápr. 12. 21:51
 3/13 anonim válasza:
93%

egyre rosszabbul, már egy éve interjúról, interjúra járok. érettségi +2 szakma(és félkész diploma).

amikor egy takarítói állásra pályáztam és arra sem vettek fel, akkor sikerült lázba bőgni magamat.

2012. ápr. 12. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
93%
Én így 1 év után már kezdem nagyon utálni az egészet. Tavaly leérettségiztem, egy négyesem volt, a többi mind ötös lett (emelt is volt közte). Viszont sajnos nem mehettem egyetemre rögtön érettségi után, még államisra se, mert annyira rosszul álltunk, hogy nem tudtuk volna kifizetni a kollégiumot, a közlekedést és egyebeket. Dolgozni szerettem volna, hogy legyen egy kis összespórolt pénzem, amiből majd fizethetem az egyetem alatt, amit kell, de így egy szál érettségivel, pláne nulla tapasztalattal sehová nem kellek. Lassan egy éve keresgélek, de mindenhol visszautasítanak, vagy még arra se méltatnak. Mivel nincs munkám, nincs pénzem, hogy továbbtanuljak, és mivel nincs rendes végzettségem, nem vesznek fel semmilyen állásra. Kezdem úgy érezni, hogy soha semmi esélyem nem lesz normális életet élni.
2012. ápr. 12. 22:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
93%