Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Lehet még belőlem valaki? Mit...

Lehet még belőlem valaki? Mit tehetnék?

Figyelt kérdés

Pályakezdő vagyok, év elejétől nyárig bezárólag fizikai dolgozó voltam, és most felvettek egy ugyanilyen jellegű munkára. Nem szívesen vállalom el, de sajnos - mint oly sokan - nem engedhetik meg maguknak, hogy válogassanak. A kérdésem az lenne, hogy mit tehetnék annak érdekében, hogy előre lépjek? Mit lenne érdemes tanulnom? Nyelveket? Nagyon kételkedem benne, hogy lesz ennél jobb helyzet, és nem tudom mit tehetnék. Dolgozzak egy olyan helyen, ahol nem érzem jól magam, aztán húzzak le ott egy hosszabb időt, hogy aztán kirugjanak, mert semmi hasznomat nem veszik?


Nem vagyok diplomás, és vannak OKJ-s bizonyítványaim, de nem tudok velük elhelyezkedni. Sok más emberhez hasonlóan nem érek velük semmit.


Merre lenne érdemes elindulnom?


Elnézést, ha kifakadás szerűre, esetleg zavarosra sikerült volna a kérdésem.


A válaszokat pedig előre is köszönöm!


ui: Ha valakinek hasonló problémái vannak, azt is szívesen elolvasnám.



22/F



2012. nov. 27. 19:46
 1/7 anonim ***** válasza:

tanulj nyelvet és menj külföldre.

É n szeretem amit csinálok, de iszonyú keveset keresek vele, így egyetemre menni esélyem sincs, a nélkül meg nem keresek jobban..jah és persze elég gyakorlatias szakra mennék, ahol meg a gyakorlat nem összegyeztethető a munkáva..ez a helyzet nálam..

2012. nov. 27. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Szerezz egy szakmát. Festőnek, burkolónak, asztalosnak, stb. mindig lesz munkája. Aztán hogy mennyit keres, az majd tőle függ, de legalább azt csinálhatod, amit alapvetően szeretsz.
2012. nov. 27. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim válasza:

gyere Hollandba ;) ..w.hollandallas.hu

22L

2012. nov. 27. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:

Első válaszoló: sajnálom a kiakult helyzetedet.