Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Jobban megbecsülik a munkahely...

Jobban megbecsülik a munkahelyen azokat az embereket, akik több diplomával rendelkeznek?

Figyelt kérdés

Pályakezdő vagyok és az egyik kollégám is az lesz, de már most észrevettem, hogy jobban "körül zsongják" őt a főnök illetve néhány jövendőbeli kolléga, mert egyrészt már ismerik őt régebben, másrészt pedig szerintem az is benne van a pakliban, hogy neki több diplomája és elért versenyhelyezései is vannak.


Kíváncsi vagyok, hogy más is észrevette-e ezt a munkahelyén. Mennyire számít ez a fajta presztízs? Jobbnak, többre valónak tartják-e az ilyen embereket, mint azokat, akiknek csak egy diplomájuk van és nincsenek "felmutatott" eredményei? Félek attól, hogy emiatt nem fognak kedvelni és, hogy nem fogják az ötleteimet szívesen fogadni és, hogy nehezebben fogok tudni érvényesülni emiatt (is).



2013. júl. 25. 18:25
 1/5 anonim ***** válasza:
Az többet számít, hogy hogyan áll valaki a munkához és a munkáltatóhoz.
2013. júl. 25. 18:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 MrPifta ***** válasza:
nem, az a fontos, hogy a te feladatodat hogyan csinálod.
2013. júl. 25. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Én ezt nem tapasztaltam a 20 év munkaviszony alatt....
2013. júl. 25. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm, hogy válaszoltatok, csak még "újoncnak" számítok és nem tudom mire számíthatok ezen a téren, mert a suliban észrevettem, hogy a tanárok mindig azokat a tanulókat szeretik, akik színötösök mindenből, persze tisztelet a kivételnek. Jó ez most egy fura hasonlat volt, de azért a lényeg érthető szerintem.
2013. júl. 25. 21:18
 5/5 anonim ***** válasza:

A munkatársak sokan nem is tudják, van-e egyáltalán diplomám, nem volt alapkövetelmény.