Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Miért baj, ha "túl ügyfélközpo...

Miért baj, ha "túl ügyfélközpontú" vagyok?

Figyelt kérdés

Voltam az egyik IT multinál felvételizni, és elbuktam a szituációs teszten. Az indok "Ön túlságosan vezéregyéniség és túlságosan ügyfél-központú"


Távfelügyelet lett volna amúgy.



2014. júl. 14. 09:59
 1/3 anonim ***** válasza:
100%
A cégek jobban szeretik, ha inkább a cég érdekeit szolgálod és nem az ügyfélét.
2014. júl. 14. 12:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim válasza:
Pfeh... na ja, túl jó fej vagy az ügyfelekkel ami sértheti a cég érdekeit + valaki lehet attól félt, hogy utoléred a ranglétrán.
2014. júl. 14. 14:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 pbiker ***** válasza:

Én multinál dolgozom, IT ügyfélszolgálat munkakörben.

Elég érdekes, amit írsz, vagy amit mondtak. Egyébként a saját munkámban elképzelve ezt az indokot, hát paradox mit ne mondjak.


Egy vezéregyéniség a határozottságáról és irányító-szervező képességéről lehet híres. Viszont egy túlságosan ügyfélközpontú emberke csak az ügyfél érdekét nézi úgy, hogy esetleg nem a cég által lefektetett vezérelveket (magyarul a saját érdekét) követné.


Én ügyfélközpontú vagyok, de semmiképpen sem engedek a határozottságból és abból, hogy kövessem a cég érdekeit.


Szerintem egyszerűen ezt a szöveget nyomták be, nem akartak hosszasan elemezni, hogy miért más kellett a pozícióra. Merem fogadni, hogy a többi elutasított is ugyanezt a szöveget kapta.

2014. júl. 21. 12:17
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!