Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Telefonos ügyfélszolgálat és...

Telefonos ügyfélszolgálat és call center ugyanaz? Vagy mi a különbség?

Figyelt kérdés
2016. aug. 12. 16:07
 1/1 anonim ***** válasza:
55%
A call center elég tág fogalom. Lényege, hogy ott van egy direkt telefonos kommunikációra szánt infrastruktúra, plusz irodaberendezések, stb., és emberek, akik hívásokat bonyolítanak. De nem feltétlenül ügyfélszolgálat, mert lehet, hogy telemarketingesek, akik embereket hívogatnak, hogy vegyék meg ezt meg ezt a terméket. Az ügyfélszolgálat meg elsősorban hívásokat fogad, és az emberek kéréseit igyekszik megoldani. Ráadásul ahhoz, hogy telefonos tevékenységet végezz, nem kell call center, mert akár a saját mobiloddal is tudsz pl. ügyfélszolgálatot üzemeltetni, ha nincs nagy forgalmad.
2016. aug. 12. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!