Ez jó karrierterv?
IT helpdesk-re ne alapozz, meg 1-2 ev es a mesterseges intelligencia teljesen megszunteti ezeket a poziciokat.
"OKJ-s idegenvezető" - minek OKJ? Szerinted egy papir tesz alkalmassa erre a munkara? Hol fogsz idegeneket vezetni, milyen nyelven, hogyan fogod marketingelni magad, mitol leszel jobb a konkurencianal?
Rosszul alapvetően nem hangzik,csak ez nem karrier terv.
A karrier terv az lenne, hogy leírod, X év múlva hol képzeled el magad, hova jutsz előre, milyen előléptetésed lesz, mit tudsz kihozni a jelenlegi munkákból.
Szakfordító lehet olyan, aki mondjuk kapcsolatain keresztül elsőnek kap meg szakmai anyagokat, meg lehet olyan akinek időnként szólnak, hogy kéne a havernak ez meg az. IT helpdesk ismerősöm is van, kezdetben nagyjából "irodai segédmunka" szint, de biztos vannak előrelépési lehetőségei. Idegenvezetőnél sem mindegy, hogy valaki vállalkozásban 10-20 embert szervez ki nagyobb irodáknak, rendezvényeknek folyamatos munkában, vagy a Bugacpusztai helytörténeti gyűjteményt mutatja be 2 hetente az oda tévedőknek.
IT helpdesken úgy kiégsz naponta, főleg első időszakban hogy örülsz ha élve hazakeveredsz (persze függ attól, hova kerülsz). Egybként nem butaság de 2-3 év tapasztalat után 300 nettó körül is kereshetsz specializációtól függően IT helpdesken, persze ha ez csak megélhetésként kell, és a másik kettő az álomszakmád, mehet.
Építs kapcsolati hálót, vállalj diákmunkát a fordításhoz és az idegenvezetéshez.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!