Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Melyik call centerben jobb...

Melyik call centerben jobb dolgozni? Vodafone, Callfactory, United? Előnyök, hátrányok?

Figyelt kérdés

Nem tudom melyiket vállaljam...

Igazából egyiket sem ismerem. Más munka meg ilyen gyorsan nem akad, mint a call center...és gyorsan kell most :)


2018. nov. 30. 11:59
 1/2 Moonshield válasza:
Szia! Egyik ismerősöm a Vodafone-nál van. Ő csak jókat mondott róla.
2018. dec. 2. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim válasza:
Semmiféleképpen ne a Callfactory-ba menj! Olyan emberek a sup-ok, akiknek középfokú végzettségük van, azt sem értik, mit kérdezel. Frusztráló, h nálad butábbaknak referálsz. Az operatív igazgató azért az, mert az alapítástól ott van, összesen 1 évet sem telefonált és nincs semmilyen végzettsége. Bunkó, buta, lekezelő. A UCC-be jelentkeztem 'A' állásra, felhívtak, h sikerült a 'B' munka, majd szerződéskötéskor már a 'C' volt a papíron. A mentorok, supervisorok itt is olyanok, akik kibuktak az egyetemekről, főiskolákról vagy fel sem vették őket, szar fizu, kihalt iroda stb. Home office-ban elviselhető, ha nem H-től V-ig vagy. A Vodáról én is elég jókat hallottam, de a betanításon sokan kihullanak.
2023. máj. 25. 04:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!