Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Elegetek van már az ügyfelek...

Elegetek van már az ügyfelek messengeres megkeresésiből?

Figyelt kérdés
Szolgáltató vagyok, nyitottam egy facebook profilt is annak, hogy legyen közösségi médiás jelenlétem. Szoktam üzeneteket kapni, viszont nem mindig csekkolom az üzeneteket. Továbbá olyan kérésekkel keresnek meg, amire egyértelmű választ csak egyedi ajánlatadás során tudok adni. Az imént kaptam egy számonkérő üzenetet, hogy én hogy-hogy nem válaszolok, ha láttamoztam az üzenetet. Egyszerűen nem bírom felfogni, hogy nem tudják felemelni azt az átkozott telefont és megkeresni úgy. Még az e-mailes megkereséseknek is jobban örülök, mert sokkal jobban tudom adminisztrálni, hogy kitől mikor és milyen tartalmú üzenet jön.

2023. jan. 8. 18:25
 1/10 anonim ***** válasza:
92%
A szolgáltatószektor ilyen, azt kell nyújtani, amire az ügyfeleknek igénye van. Ha egy probléma gyakran fordul elő, csinálj rá egy sablont, amit ilyenkor csak bekopizol.
2023. jan. 8. 18:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
93%
Ha van lehetőség írni, akkor teljesen jogosan várják el a választ, bármilyen csatornán.
2023. jan. 8. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
91%
Állíts be automatikus válasz üzenetet, amiben leírod, hogy inkább telefonon keressenek, mert csak ritkán tudod elolvasni az üzeneteket.
2023. jan. 8. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
88%

Mindig meg kell nyugtatni az ugyfelet eloszor.


A megnovekedett forgalom miatt,kesobb tudok csak valaszolni. Surgos esetben,kerem hivjon a nyitvatartasi idoben .

2023. jan. 8. 23:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:
Vagy felkéne azzal az egybites agyukkal fogni, hogy nem messengeren fogunk egy 300 ezres szolgáltatást lebeszélni, hanem tiszteljen meg azzal, hogy ír egy emailt vagy felhív.
2023. jan. 8. 23:57
 6/10 A kérdező kommentje:
Egy fogászatnak messengeren írogatsz, hogy bejelentkezz? Nem... Őket miért tisztelik meg azzal, hogy betelefonálnak? Leszakad a pofám komolyan.
2023. jan. 8. 23:58
 7/10 anonim ***** válasza:
79%
6: embere válogatja. Én pl ilyen egyenszogáltatásoknál, mint a fogászat, UH, kozmetikus etc elvárom az online bejelentkezés lehetőségét. Értsd: még messengeren se vagyok hajlandó írni senkinek, csak kettőt kelljen kattintanom. Nekem a messenger is túl nagy macer, a telefont meg hagyjuk is, biztos, hogy senkit nem vagyok hajlandó felhívni. Te meg szolgáltató vagy, vagy felveszed a ritmust vagy lehúzod a rolót.
2023. jan. 9. 00:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
95%

Egyetértek a 7-es válaszolóval.

Vagy felveszed a ritmust, mint szolgáltató, vagy lehúzod a rolót.

2023. jan. 9. 05:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
100%

6: Ezekre a helyekre sem telefonon lehet már csak bejelentkezni. Nyilván olyan opciókat kell felajánlani, ami valóban működik.

Az a nonszensze, hogy nálad lehetőség van messengeren írni, aztán fel vagy háborodva, hogy ott írnak.

2023. jan. 9. 09:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
94%
Csatlakozom az előttem szólókhoz. Rühellem a telefonálást, ahol csak ez az opció, onnan inkább nem rendelek. 2023 van, egy ideje alap az online bejelentkezés, online rendelés mindenhol, alkalmazkodj. És igen, kérdést is lehessen írásban feltenni.
2023. jan. 9. 15:52
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!