Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Vállalkozóvá válást elősegítő...

Vállalkozóvá válást elősegítő támogatás c. projektet vettetek igénybe, milyen vállalkozást indítottatok?

Figyelt kérdés
Napközbeni gyermekfelügyeltet szolgáltatásban(bábjátékkal vidámítva) gondolkodtam--ped. asszisztens végzettséggel, bábjáték csoport vezetői tanúsítvánnyal--- csak az a baj, hogy a kiírásnak ez nem felel meg--pld. vagyonőr, vagy piaci- vagy mozgó árus is kizárt. Gondolkodtam kézműves száraz tészta készítésben.
2023. jún. 9. 09:23
 1/7 anonim ***** válasza:
100%

Nemsokára lehet pályázni rá, már írhatod az üzleti tervet, pályázatot, hogy mire kiírják már csak be kelljen nyújtani.

Ha nincs benne tapasztalatod, akkor bízz meg egy profit, de az zsebbenyúlós lesz.

2023. jún. 11. 17:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Nyelvtanár vagyok, úgyhogy egy kis nyelvstúdiót indítottam.
2023. jún. 12. 11:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%
Én semmit, mert nem nyertem el a támogatást. Magam írtam az üzleti tervet, de úgy látszik nem lett jó. Vagy csókosok kapták a pénzt, az is lehet.
2023. jún. 12. 11:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Második kommentelőtől szeretném kérdezni: hány évvel ezelőtt volt? Melyikben indultál a vvt/ foglalkoztatási oszt.- hoz 1 évig be kellett vinni minden hónapban a beszamolót, 6 hónapig fizették a minimalbért? VAGY a 4 millió 500 ezres, amit 2 évig kell fenntartani és 90 napos tanfolyamon kell résztvenni?
2023. jún. 13. 11:52
 5/7 anonim ***** válasza:

#2 Vagyok, a másodikban, de még egy korábbi körben.

A mostanit még úgy tudom nem írták ki pályázatra, csak meghirdették, hogy nemsokára ki lesz írva.

Amúgy az enyémet a párom intézte.

2023. jún. 13. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje: