Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Szeretnék érdeklődni, hogy mi...

Szeretnék érdeklődni, hogy mi lenne a helyes sorrend a webshop indítás kapcsán? Vallalkozói kiváltás, Ászf és Gdpr , egyéb bejelentések (iparűzési, nav…stb) Ha bérelem a webáruházat akkor van számlázó program is vagy azt külön kell megvásárolni?

Figyelt kérdés

jan. 31. 10:37
 1/10 anonim ***** válasza:
100%

Ezt generáltattam neked, remélem tudsz vele valamire menni :)

1.

Piackutatás: Meg kell határozni a termékkört, a célcsoportot, a versenytársakat, a keresletet, az árakat és a nyereségességet.

2.

Üzleti terv: Meg kell fogalmazni a webshop céljait, stratégiáját, költségvetését, erőforrásait és mérőszámait.

3.

Jogszabályok: Meg kell ismerni és betartani a webáruház indítás és üzemeltetés jogi feltételeit, mint például a cégformát, az adózást, a számlázást, a szerződéseket, a garanciát, a fogyasztóvédelmet és az adatvédelmet.

4.

Webshop motor: Ki kell választani a webshop létrehozásának és működtetésének módját, mint például a bérelhető, a nyílt forráskódú vagy a saját fejlesztésű webshop motort.

5.

Domain és SSL: Meg kell vásárolni a webshop internetes elérhetőségét jelző domain nevet, és meg kell szerezni az SSL tanúsítványt, amely biztosítja a titkosított kapcsolatot a webshop és a vásárlók között.

6.

Webshop design: Meg kell tervezni és elkészíteni a webshop kinézetét, felhasználóbarát felületét, funkcióit, kategóriáit, termékoldalait, kosarát és fizetési módjait.

7.

Tartalomkészítés: Meg kell írni és feltölteni a webshop szöveges és képi tartalmait, mint például a termékleírásokat, a fotókat, a videókat, az árakat, a raktárkészleteket, az elérhetőségeket, az általános szerződési feltételeket, az adatkezelési tájékoztatót és a sütiket.

8.

Keresőoptimalizálás: Meg kell tenni a szükséges lépéseket, hogy a webshop jól szerepeljen a keresőmotorok találati listájában, mint például a kulcsszavak kiválasztása, a címek és a leírások megírása, a belső és a külső linkek létrehozása, a sebesség és a mobilbarát megjelenés javítása, a Google Analytics és a Google Search Console beállítása.

9.

Marketing: Meg kell határozni és megvalósítani a webshop népszerűsítésének és eladásainak növelésének eszközeit, mint például a közösségi média, a hírlevél, a blog, a reklám, a hirdetés, az akció, a kupon, a vélemények, a hűségprogram, a remarketing, a konverzió optimalizálás.

10.

Ügyfélszolgálat: Meg kell biztosítani a webshop vásárlóinak a megfelelő tájékoztatást, segítséget, tanácsadást, visszajelzést, panaszkezelést, garanciát, csere- és visszaküldési lehetőséget, valamint a kapcsolattartást a beszállítókkal és a futárszolgálatokkal.

jan. 31. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
100%

Mielőtt valaki érdemben tud majd választ adni, ezt ide még bebiggyesztem:

A webáruház bérlés általában tartalmaz egy számlázó programot is, amellyel kiállíthatja a webáruházban leadott megrendelések számláit, és kezelheti az adózási és könyvelési feladatokat. A számlázó program ára benne van a webáruház bérlés havidíjában, így nem kell külön megvásárolnia. A számlázó program funkciói és lehetőségei függenek a webáruház bérlés szolgáltatójától, és a választott csomagtól.

jan. 31. 10:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
42%
Számlázó programnak ott van a NAV sajátja is.
jan. 31. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
100%

Ami nem működik ilyen remek napokon mint a mai pl, amikor le van halva fél nap a kaü :)

Meg a nav számlázójában viszonylag kevés api lehetőség van :)

jan. 31. 11:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
65%
vállalkozóit kiváltod miközben nincs oldalad, nincs terméked, és azt se tudod, hogy hogy kell eladni.
jan. 31. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
62%
Nem webshop kell, hanem termék. Mit fogsz eladni?
jan. 31. 23:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:

Ahhoz, hogy árut szerezzek be kell a vállalkozói. Addig a nagyker nem áll velem szóba. Az oldalt előtte kell létrehozni amikor már terméket tudok feltölteni. A beszerzés a mai világban azért már nem olyan nagy dolog. Sajnálom, hogy nem ismered az új fejlesztéseket, az elénk táruló lehetőségeket. Hallottál már arról, hogy a nagykereket össze lehet kötni a saját webáruházaddal és nem kell raktározni és előre készletet beszerezni?

….

Köszönöm a hasznos választ!

febr. 1. 00:35
 8/10 anonim ***** válasza:
A termék meg hogy szóba áll-e veled a nagyker az két külön dolog.
febr. 1. 09:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
A nagyker mindenkivel szóbaál ha van tevékenységi köre meg aláírási címpéldánya max olyan árat kap hogy jobb ha inkább droppshippingel!
febr. 2. 13:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim válasza:
Közel lehetetlen ezzel jó pénzt csinálni
febr. 12. 13:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!