Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Antikvárium és használt...

Antikvárium és használt cikkboltban milyen árubeszerzési nyilvántartást kell alkalmazni?

Figyelt kérdés

Vehetek-e át cikkeket (könyvet, dísztárgyat stb) bizományba,ha igen milyen bizonylatokkal?

Ha pl könyveket "ömlesztve" veszek meg kell-e darabonkénti nyilvántartást készíteni?

Úgy általánosságban mire érdemes még ügyvitel vonatkozásában jobban odafigyelni?


2011. márc. 10. 15:36
 1/2 anonim ***** válasza:
Ha bizományban veszel át árut, akkor mindenképpen kell egy tételes átvételi igazolás, különben honnét tudnád, hogy kitől mit mennyiért vetted át, és ki az, akivel el kell számolnod. Erre sztem jó az u.n. kétpéldányos átírótömb. A többi kérdésedet pedig szerintem célszerű a könyvelőddel megbeszélni, akkor ő is tudni fogja, hogy mikor mit kell könyvelnie.
2011. márc. 11. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Nem tudom mi a pontos szabály, de rendszeresen írok vételi tömbbe "ömlesztett" tételeket (Pl 345 szépirodalmi könyv - 34500 Ft).
2011. márc. 16. 14:17
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!