Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Egy újonnan nyíló különleges,...

Egy újonnan nyíló különleges, új ötletekkel fűszerezett pizzéria-éttermet fogok pár héten belül nyitni Budapesten. Milyen marketing fogásokkal lehet beindítani, gazdaságosan üzemeltetni?

Figyelt kérdés
2011. szept. 20. 16:32
 1/5 anonim ***** válasza:
A nyitás napján kapjon mindenki egy egy akkora átmérőjű pizzát,mint amekkora a feje.Egyébként hol lesz ez a Pizzéria étterem?
2011. szept. 20. 16:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Sajnos ebben nem tudok segíteni, de azért jelzem, hogy engem már most érdekel.
2011. szept. 20. 17:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Esetleg keresd meg a kuponos oldalakat, ahol kicsi kedvezményért cserébe jó kis reklámot kapsz szerintem.

Kezdetnek lehet az egy felnőtt egy gyerek kampány is. Tehát egy normál méretű pizzához mondjuk adtok egy ugyanolyan kicsit.

Próbálj menü rendszert is kidolgozni legalább a gyerekeknek, kicsi kütyüket bárhol kaphatsz hozzá, és a szülő is bemegy.

A szórólapokon sok legyen a piros szín, ha akarsz ilyet csináltatni.

x forint ételrendelés felett adjál kupont a következőből mondjuk 10% engedményre..

én ilyesmikre gondolok, remélem tudtam segiteni

2011. szept. 21. 08:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim válasza:

Azt kell elérned, hogy bemenjenek az üzletedben. Onnantól kezdve majdnem 100%, hogy vásárolni fognak, hogy vissza térnek-e, ajánlani fogják az már megint más kérdés.

Mivel szűkösek a lehetőségek, ha jó helyen van az üzlet, akkor valamit a kirakaton csinálnék. Én magamrészéről és kutatásból is tudom, hogy a legmeghatározóbb, ha egy étterem kívül mutatós, barátságos, ha látszik, hogy vannak bent, akkor mások is bemennek.(mint egy besötétített helyre,pl.jo pár kínai étterem van iylen:)

IGy nehéz tanácsot adni, hogy nem lehet tudni, mekkora az üzlet, hány kirakata van, az mekkora felületű...

A lényeg én valamiylen újításon gondolkoznék etéren is, ha már új ötleteket használt az étteremnyitáshoz és nem egy franchise-hoz csatlakozol, ahol adott reklámdolgokat, sémákat alkalmaznak. Ha nem nagyon világos, napsütötte helyen van, akkor én a fele kirakatot projektoros kivitetősre csinálnám, amin mozgó hangulatos képek váltakoznának,a másik kirakaton be lehetne látni, de csak éppen egy kicsit, pizza illatot az utcára fújatnám ki ezerrel. Neten nyomatnám a házhoz-szállítást, mert manapság lusták az emberek, erre is lenne jó pár ötletem.Igényes doboz, gyűjtő kupon, ajandékokra beváltható rendelési számlák, kuponok.pl. 19-22 óra között rendelsz , akkor 25% engedmény, vagy 1 fizet kettő kap akció, stb..

A közösségi vásárlást hagynám, mert nagy lehuzás és sok kuponvadász, feléért adod a pizzát és még lehuznak vagy 50% jutival, szoval marad 25% az eredeti árból, amiből még adózhatsz. És ez nem fair a többi vásárlóval sem, akik látják majd, amikor ők is ott fogyazstanak. A szórolap sem jó árérték arány.


Remélem segítettem :)

2012. jan. 2. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Megnyitottad a pizzériát?
2014. dec. 27. 14:09
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!