Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Egy cég hogyan kaphat reális...

Egy cég hogyan kaphat reális visszajelzést egy reklám hatásosságáról olyan esetben, mikor több reklám is van, de egyenként kéne látni a reklámok hatását?

Figyelt kérdés

2016. jan. 4. 22:26
 1/2 anonim ***** válasza:

Az attól függ, hol és hogyan hirdet.

Neten különböző követőkódokkal lehet mérni a konverziókat, szórólapon egyedi kuponokkal (egy kampány = egy kupon), tv-reklámokban talán az időfaktor dominál, az kevésbé mérhető (ha nem egy bizonyos terméket vagy akciót hirdetnek benne).


Egyébként a tv-s hirdetések nagy része csak imázsreklám, ami a cég emberek tudatában tartására épül. Aztán a boltban beugrik, hogy "ezt láttam már a tv-ben", vagy "ez egy ismert, jó márka", stb. Ezeknek a reklámoknak valószínűleg nincs azonnali hatása, viszont a versenytársak miatt ezek a cégek nem engedhetik meg maguknak, hogy ne hirdessenek ezekben a médiumokban / felületeken, különben előbb-utóbb mérhetően csökkenne a bevételük.


Szóval van, amit egész pontosan mérni lehet, van, amit kevésbé.

2016. jan. 4. 22:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Esetleg ha relatíve kevés, de drága terméket árultok (pl. autót/laptopot és nem gyufát, amit 200 boltba terítetek), akkor a vevőt is megkérdezhetitek egy kis űrlapon, hogy hol hallott rólatok.
2016. jan. 4. 23:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!