Kezdőoldal » Állatok » Egyéb kérdések » Jövőre kell szakdolgozati...

Jövőre kell szakdolgozati témát választanom és tanácstalan vagyok. :/ tippek?!

Figyelt kérdés
Biológus hallgató vagyok és az állattani tanszéken szeretnék szakdolgozni, de a megadott témák mind rovarosak és én inkább valamilyen emlősöset szeretnék. Találtam olyan tanárt a tanszéken akinél lehet egyedi szakdolgozati témát is választani csak nincs ötletem, mi legyen az. Valakinek valami ötlet/tapasztalat?

2014. jún. 17. 13:12
 1/5 anonim válasza:
Írj az állatok jelen helyzetéről a világban, kihalás, veszélyeztetés, tengeri élőlények, nemrég felfedezett emlősök, ebből azért szép hosszút lehet írni és érdekes téma is:) Remélem segítettem valamennyit:)
2014. jún. 17. 13:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim válasza:
amit az első első ír, ez túl sok dolgot foglal magában, többet mint ami elfér egy BA szakdolgozatban. viszont le lehet szűkíteni egy konrét veszélyeztett fajra, azon belül meg egy konkrét veszélyforrásra.
2014. jún. 17. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Melyik egyetemen vagy? Nagyban függ attól is (ha az állatorvosi bioszon akkor tudok segíteni). Olyan témát kell választani, ami nem ölel fel túl nagy témát. Például a jegesmedvék szerepe az északi ökológiai egyensúly fenntartásában. Erről lehet bőven írni és nem is túl nagy téma, irodalom van hozzá bőven angolul. Viszont ha kutatnotok kell mint nekünk akkor csak olyan jöhet szóba, amit vizsgálni is tudsz. Pl. sünpopulációk és változásaik a Margit-sziget-i szökőkút 300 m-es körzetében vagy ilyesmi. Ezt tudod vizsgálni, nem lesz túl sok változód és kevesebb piszkálódási lehetőséget ad. Nem tudom, van-e nálatok témabeszámoló de egy normál egyetemen vagy a témbesz-en vagy a diplomavédésen tuti bunkózni fognak és belekötnek amibe csak lehet.
2014. jún. 17. 14:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje: