Kezdőoldal » Állatok » Halak, akvarisztika » 120 literbe nano halakból...

120 literbe nano halakból hány darab mehet?

Figyelt kérdés
Még kezdő vagyok, jelenleg 12 db galaxy razbóra és kb. 20db moszkító razbóra van benne, de mégis olyan üresnek tűnik az akvárium. Sokszor elvesznek a növények között. Pedig a szakirodalom szerint többet nem nagyon kéne tenni bele. Szerintetek bővíthetek még?

2021. dec. 14. 08:48
 1/9 anonim ***** válasza:
26%
Nyugodtan.
2021. dec. 14. 09:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
82%
A szakirodalom a pontos. Én még azt a 20-at is sokallom.
2021. dec. 14. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%

A helyigény ès a vízterhelés nem épp fedi egymàst mindig egyenlően az akváriumoknál.

Ha nagyon jó a szűrőd mehet több hal. (Amit a szettekhez adnak az nem a jó kategória...)

Illetve bruttó- nettó tèrfogat az akváriumban (kavicsot, berendezèst...stb vedd le)

Mindig kiszámolom, h a felnőtt méretüket nézve mennyi mehet az akváriumba ès 2 hallal kevesebbet veszek (igaz nekem nagy halaim vannak, a piciknél ez nem tudom pontosan mennyi mínuszt kéne, hogy jelentsen)


Mindenképp a meglévő rajokat akarod bővíteni? Én lehet vmi olyan halat keresnék ami mozog kicsit külön a többiektől (persze amivel együtt lehet őket tartani)

2021. dec. 14. 09:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Igen, nekem az tetszik, mikor az apróbb halak, csapatban együtt úsznak.
2021. dec. 15. 05:31
 5/9 Salx Narval ***** válasza: