Kezdőoldal » Állatok » Halak, akvarisztika » Szeretnék halakat vásárolni....

Szeretnék halakat vásárolni. Válaszolnátok néhány kérdésemre?

Figyelt kérdés

1. Mennyibe kerül manapság egy akvárium és egy szűrő berendezés?

2. Mennyibe kerülnek a haleledelek?

3. Milyen időközönként kell kitisztítani az akváriumot?

4. Ajánlanátok nekem valamilyen feltűnő, díszes halat? Pl: Betta


2011. jan. 12. 11:35
 1/4 anonim válasza:
100%

50 liter alatt nem érdemes kezdeni, szettben 20-25000 körül mozog. De menj be egy közeli állatkereskedésbe, és érdeklődj ott, minden boltban más árak vannak.

És ajánlom, mielőtt halakat szeretnél tartani, olvass könyveket róla:

Horn-Zsilinszky: Akvarisztika

Dick Mills: Akvarista kézikönyv

Peter Beck: Akvárium ABC


Én is kezdő vagyok, azért tudom ezeket ajánlani. És más is biztos ezt fogja írni, hogy olvass róluk először.

2011. jan. 12. 11:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Hali!

1. Egy komplett 50 literes akvárium, szűrővel, fűtővel és világítással 30 ezer forint körül mozog. Ez a legkisebb ajánlható méret, ennél csak nagyobbat érdemes vásárolni.

2. A fagyasztott haleledelek 500-1000 Forint körül mozognak, ezzel érdemes etetni, de ez sokáig elég. A lemezes tápok is 500 körül kaphatóak.

3. Az akváriumban heti rendszerességgel részleges vízcserét kell csinálni, teljesen kitakarítani viszont 2-3 évente kell csak, attól függően mennyire tartod karban.

4. A betta szép, ekkora helyen (50 liter) például neonokkal társítható.

2011. jan. 12. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 kisnita ***** válasza:

Szia!

Nekem van eladó 45 l-es akváriumom mindennel felszerelve. Halak nélkül. Olcsón adom. Ha érdekel írj privátot.

2011. jan. 12. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
És igen, olvass először, csak ezt annyiszor leírom naponta, hogy itt inkább csak a kérdésekre válaszoltam.
2011. jan. 12. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések: