Kezdőoldal » Állatok » Halak, akvarisztika » Segítség! Akvárium összeszerel...

Segítség! Akvárium összeszerelése, hogyan?

Figyelt kérdés

Sziasztok. Kaptam egy akváriumot és még soha nem volt nekem.

Nem tudom, hogy hogyan szereljen össze. Amit kaptam hozzá:

- Akvárium

- Lámpa

- HAILEA Aquarium air-pump ACO-5501

- AQUAEL FAN- mikro plus.

- szilikon cső egy fekete kristállyal és gumitapaccsal a végén

- Egy rövid slagcső és műanyagflakon tölcsérrel a végén.


A kérdésem az lenne, hogy hogyan tudom összeépíteni, és betelepíteni :)

Szóval, hogy minek hol kell lennie, meg ilyen apróbb tanácsokat, mivel már említettem, hogy kezdő vagyok ebben a témában.



2012. ápr. 24. 05:33
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:

Hát, ide nem csak apróbb tanácsok kellenek. :)

Először is itt [link]

ha legörgetsz, van olyan, hogy ajándék ebook új tagoknak, abból az első 5-öt mindenképpen olvasd el, anélkül értelmetlen továbblépni.

Egyébként remélem nem nagyobb 30-35 liternél az akvárium, mert ez a szűrő ekkora akváriumot tud megszűrni.

A műanyagflakonos tölcsél egy aljzattisztító lesz szerintem, azt majd csak ideiglenesen 1-2 hetente kell használni. A légpumpa, és a hozzá tartozó cső elhagyható.

2012. ápr. 24. 05:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
Majd azért írd meg, hány lityós.
2012. ápr. 24. 05:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:

Ja, bocs, TÉVEDTEM!!!

Az aquael fan mikro-t csak a saját gyártója nevezi szűrőnek, valójában csak egy power head, úgy nyomja vissza a vizet, ahogy beszívja. Ha ingyen kaptad az akváriumot, akkor nem gond, csak tudjál róla, hogy mielőtt bármit csinálnál, kell egy szűrő, mert anélkül nem lehet akváriumnak nevezni! A powerhead-et meg meghagyhatod tartaléknak, ha valahol növelni kell az áramlást, vagy csinálhatsz belőle szobaszökőkutat...

2012. ápr. 24. 05:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 A kérdező kommentje: