Kezdőoldal » Állatok » Halak, akvarisztika » 300 literes akváriumba milyen...

300 literes akváriumba milyen halak, milyen növények, milyen talaj menjen? Kezdő vagyok

Figyelt kérdés

2013. okt. 19. 23:44
1 2
 1/12 A kérdező kommentje:
ja és miből mennyi?
2013. okt. 19. 23:44
 2/12 anonim ***** válasza:
3 pár vitorlás, meg mondjuk néhány kisebb botia, aztán még úgyis ki fogsz találni valamit. Talajnak apró fekete bazalt, az nem olyan vészes árban. Növények, ha nincs sok fény akkor anubias, gömbmoha, microsorum, hólyagos vizikehely.
2013. okt. 20. 00:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:
hím guppik mehetnek?
2013. okt. 20. 00:02
 4/12 reptoid ***** válasza:

Ez már elég nagy ahhoz, hogy jóformán bármit tarthass, tehát először neked kell eldönteni, mi az ami tetszik. Utána lehet ilyen részleteken, hogy milyen talaj, halak, növények menjenek bele. Ha kedvenceid a hatalmas harcsák vagy sügerek, akkor esélytelen, hogy egy dzsungelt csinálj, mert estére az összes növény a felszínen fog úszni :D


Mi az, ami tetszik?

2013. okt. 20. 00:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:

Vagy színes plattikból mittudomén 10-et.


Vagy karcsú díszmárna 12db + fekete tetra 8db


Vagy 15-20db neonhal, megvilágítod egy kékes-lila lámpával, kiválóan csillog :D


Van elég sok variáció, inkább menj be a boltba, nézd meg mik vannak, és találd ki hogy melyik tetszik, aztán biztos abból is össze lehet hozni valamit.

2013. okt. 20. 00:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
Mehetnek guppik, persze.
2013. okt. 20. 00:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 A kérdező kommentje:
az tetszik amivel nincs sok baj :D jóformán itthol sem leszek, 7 napból csak 3-at. fater 6 után jön a melóból, öcsém nem hiszem, hogy bajlódna velük a kötelező dolgokon kívül (pl etetés), anyu meg nemigen ért hozzá. szóval nem szeretnék olyan halakat amikkel pl napi szinten kell hosszasan foglalkozni.
2013. okt. 20. 00:06
 8/12 anonim ***** válasza: