Kezdőoldal » Állatok » Halak, akvarisztika » 100cm x 25cm x 50cm akváriumot...

100cm x 25cm x 50cm akváriumot hogy tudnám szépen berendezni? Teljesen kezdő vagyok.

Figyelt kérdés

Tapasztalatokra, jó tanácsokra lenne szükségem. Sajnos nem akvárium szett, hanem csak maga az üveg, tető nélkül. Azért nem szett, mert ez ingyen kaptam.


- Hány halat tehetek bele, melyikből mennyit?

- Milyen halakat milyenekkel lehet összetársítani?

- Milyen szűrő kell bele?

- Milyen vízmelegítő?

- Hány fokos víz szükséges?

- Milyen világítás kell hozzá?

- Meg kell-e valahol erősíteni az üveget, nehogy a sok víztől elrepedjen?

- Milyen a halak számára jó kaja?

- Milyen bútorra tudom rátenni ezt a méretű akváriumot, hogy ne legyen semmi baja?

- Jó-e ha a sarkaira veszek kis műanyag tartókat, és ebbe vágatok tetőnek üveget?


Ha valami fontosat kihagytam akkor még szívesen fogadok egyéb hasznos információkat is.



2013. nov. 14. 09:22
1 2 3 4 5
 21/49 anonim ***** válasza:

csinálhatsz ilyen rapülő szigetet is bele, mert elég magas

egy darab vasfára rákötsz jávai mohát damillal, és az egészet egy szál damillal fellógatod az akvárium tetejéhez valahogy.


[link]


vagy beleraksz gyökereket és arra kötözöl mohát, és így mintha egy híd lenne benne magason, bár ez nem pont olyan amire gondolok, ez bonyolultabb,de mindegy:

[link]

2013. nov. 14. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/49 anonim ***** válasza:
0%

ez haltól is függő. pl. a kedvenc témámhoz, a guppyhoz májmohát javaslok, amiben kiválóan el tud bujni az ivadék, s együtt növekszik a tenyészettel.


ez a pénz minden hozzáállással viszont továbbra se értek egyet. a pénz csak akkor lehet minden, ha van. ha nincs, akkor meg semmi, akkor nem a pénz számít hanem a találékonyság. az ingyen van. s hogyan számíthatna az ami nincs? ez logikai bukfenc.

2013. nov. 14. 16:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/49 anonim ***** válasza: