Kezdőoldal » Állatok » Halak, akvarisztika » Melyik akvárium szett a legjobb?

Melyik akvárium szett a legjobb?

Figyelt kérdés
Kezdő vagyok, ha most elsőre szettet szeretnék venni akkor melyik márka ajánlható a leginkább? 54 l-esben gondolkodom.
2014. máj. 28. 11:20
1 2
 11/19 Pendulum92 ***** válasza:

Ja, és az általad ajánlott szettel már tényleg lehet valamit kezdeni, egy alap felszerelésnek jó.


Persze a szűrő kelleni fog egy kis siporax mini.

2014. máj. 29. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:
57%

MCsperX soha nem akváriumot kell választani, ennyi infóból nem lehet semmit sem javasolni.


Egy hasonlattal élve, "szeretnék egy közlekedési eszköznek tárolót"


Na jó de mit szeretnél benne tárolni, kerékpár, motor, autó, kis teher, kamiont?


Előbb azt kell tudni minek kell az üveg, mi lesz benne, utána lehet okosabbat mondani.

Példa egy csigasügeresnek felesleges erős világítás, de jó szűrés kell.

Ha nincs konkrét elképzelés, nem érkezhet jó válasz.

2014. máj. 30. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 Pendulum92 ***** válasza:
Látom itt járt egy lepontozó, szívesen felvethet gondolatokat, megtárgyaljuk! :)
2014. máj. 30. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 anonim ***** válasza:
100%

Off:


[link]


Pendulum92 ez neked új?


Akkor adja ki a %-ot ha legalább 2 db értékelés érkezik, volt kérdés amire pár hét múlva ránéztem és a "szivesen" válaszom sem volt hasznos.


Van 1-2 kissességi komplexusos ( biztos otthon nem kapja meg ...) akinek ez jelent kielégülést.


Nekem van külön rajongóm aki minden válaszomat lepontozza:) Lehet már neked is van:D

2014. máj. 30. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 anonim ***** válasza:

Szerintem is előbb menj el egy-két akvarisztika boltba, lesd meg a halválasztékot, mert ha beleszerelmesedsz az egyikbe, nem biztos hogy neki elég lesz neki az 54 liter.