Kezdőoldal » Állatok » Halak, akvarisztika » Mit? Hogyan? Milyet? (haltartás)

Mit? Hogyan? Milyet? (haltartás)

Figyelt kérdés
Sziasztok! Most fogunk költözni és az új házunkba szeretnék halakat. Mivel nagyon kezdő vagyok a haltartás terén ezért minden érdekelne. Sajnos az akvárim max 60literes lehet. (én 100litereset szeretnék) Pontosan mi kellenek egy akváriumba? Milyen halakat lehetne tartani egy ilyen akváriumba?(színes halakat szeretnék) Rendeltem egy halakkal kapcsolatos könyvet de az csak 2 hónap múlva jön meg. A válaszokat előre is köszönöm
2015. jan. 22. 13:57
 1/4 anonim ***** válasza:

akvárium fontos része a szűrés a világítás

szűrő azért fontos, hogy fenntartsa az élőlények számára a megfelelő vízminőséget

egyes állatkák szeretik az erős áramlást, meg az oxigéndús vizet

hőmérséklet is fontos dolog, szóval kell fűtő is ha olyan a hal

világítás fontos a növényeknek és halaknak

a növények megfelelő fejlődéséhez

a halaknak és egyéb állatkáknak azért fontos, mert valamelyik nem kedveli az erős megvilágítást

aljaz: ez azért fontos, mert néhány hal szeret túrni az aljzaton, nekik nem jó a bazalt, mert megvághatja magát, ezeknek homok való


Én kezdőnek ezeket a halakat javasolnám:

betta

guppik

amandalazac

ausztrál sivatagi géb


[link]

[link]

[link]

[link]


Szerintem előbb néz szét, hogy milyen halakat szeretnél, és akkor majd segíteni a halakkal is, hogy tehetsz-e mellé garnélát, csigát, vagy valami más halat.

2015. jan. 22. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Ezek közül tetszik az ausztrál sivatagi géb. Az lenne még a kérdésem hogy e mellé lehet még más halt rakni pl guppit?
2015. jan. 22. 15:10
 3/4 anonim ***** válasza:

Mivel még nincs meg az akvárium, először azt döntsd el, hogy milyen halakat szeretnél, és annak függvényében vegyél/csináltass akváriumot.