Kezdőoldal » Állatok » Hüllők » Teknőst szeretnék, de tök...

Teknőst szeretnék, de tök kezdő vagyok. Mire számítsak?

Figyelt kérdés

Úgy amblokk minden érdekelne.Van egy kis felesleges zsebpénzem,és hát valami állatot szeretnék.Nyuszi kilőve,egyéb miniegér állatkák kilőve,ígyhát maradt a páncélos barátom :D :D

Felszerelés,árak,tartás,kaja,hasonlók?

Előre is nagyon köszönöm. :)

14/L,akinek régóta vágya egy Páncéloska :)


2013. szept. 13. 19:20
 1/4 anonim ***** válasza:
Először döntsd el szárazföldit (pl. görög teki) vagy vízit (pl. ékszer- vagy királyteki) szeretnél-e, eléggé mások az árak, az etetés és a felszerelés.
2013. szept. 13. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
nekem régebben volt. kell egy akvárium (nézz árakat a neten mindenhol más) egy teknős akkor került 3 ezerbe,de attól függ,hogy honnan akarsz és milyet.kaja se drága meg nem sok kell neki meg vehetsz fagyasztott halat. a díszek az akváriumba már csak extrák. Kell még vízmelegítő is ami kicsit drágább. Úgy kb ennyi.
2013. szept. 13. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%

Nekem négy is van, a két idősebb 19 éves, a két fiatalabb pedig 14. Szerintem már mindennel találkoztam, amivel csak lehet a teknősökkel kapcsolatosan, úgyhogy kérdezz bátran. :) Vörösfülűekről van szó.

Egy valamit azonban nem csináltam még (és szakértelem híján nem is tervezem): nem szoktam teleltetni őket. Ami nem gond egyébként. Így is - úgy is lelassulnak télen, lemennek maguktól is alfába :), viszont 3-4 naponta esznek, meg rendesen a helyükön maradnak.


Szóval, ha vízi teknősöket akarsz: kell egy terrárium (akvárium), amiben tudsz nekik szárazföld-részt, vagy egyéb kimászót is biztosítani, meg ugye vizet. A víz legyen akkora, amekkorában tudnak úszni, viszont nem halak, szóval nem kell "plafonig" érnie.

Sőt, figyelj oda erre, mert kimásznak ám! Ne érjék el a száraz részről sem ágaskodva az akvárium peremét. (Ha csak fel tud kapaszkodni, már felhúzza magát.)