Kezdőoldal » Állatok » Kisemlősök » Mi lehet a baja a degumnak?...

Mi lehet a baja a degumnak? Bővebben lent.

Figyelt kérdés

Tegnap kaptam a degut. Kb fél órára kivettem egy elkerített részhez, játszottam vele, adtam neki pár szem szotyit is. 10-15 perce tettem vissza a ketrecébe, azóta furcsán vinnyog, mitől lehet? Adtam neki répát, az elején elvette és meg is ette, de többet nem fogad el, úgyhogy nem hinném hogy éhes. Deguknak való tápot nem vettem még neki, mert csak tegnap délután kaptam, eddig répát, almát, szénát, és szotyit adtam neki enni. Furcsán vakarózik is néha, az mi miatt van? És milyen időközönként kell etetni,

olyankor mennyit adjak neki? Szotyiból lehet adni neki minden nap, vagy azt csak ritkán? Olvastam pár helyen, hogy gyümölcsöt nem nagyon szabad, a cukor miatt. Akkor almát se nagyon kapjon? Ha valaki leírna pár tanácsot, akkor azt megköszönném, mert még nagyon kezdő vagyok a degukkal kapcsolatban. :)



2012. nov. 5. 16:56
1 2
 11/18 anonim ***** válasza:

Ha nem a rácsot rágja, hanem a tálcáját, akkor nincs túl sok időd egy nagyobb ketrecet beszerezni, mert 2 nap alatt akármin átjut, ha nincs jobb dolga, mint lakást bővíteni...

Ráér, és céltudatos.

2012. nov. 6. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 anonim ***** válasza:
A rágcsálás tulajdonképpen ösztönös, a természetben a napjuk nagy részét az élelemkeresés és rágcsálás teszi ki. Szóval azért rágják a rácsot, mert ketrecben tartva baromira unatkoznak, és a fogaikat is koptatniuk kell. Próbálj vele minél többet foglalkozni, jó megoldás, ha van egy mókuskereke (inkább fémből, a fát hamar elrágja).
2012. nov. 6. 15:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 A kérdező kommentje: