Kezdőoldal » Állatok » Kisemlősök » Mi a véleményetek erről a...

Mi a véleményetek erről a hörcsögketrecről?

Figyelt kérdés

Ez jó lenne egy aranyhörcsögnek?

[link]

Nem szorulna bele a csövekbe? A legjobbat szeretném neki de kezdő vagyok hörcsögök terén.



2016. szept. 1. 16:02
 1/9 anonim ***** válasza:
100%

Semmi értelme.

Még egy törpehörcsögnek is kicsi, aranynak minimum 80x50 cm, de inkább nagyobb, 100x50 cm kell. A csövekbe beszorulhat, takarítani is nehéz, a kerék meg kicsi benne. Minimum 28 cm átmérőjű kell az aranyhörcsögnek (zárt futófelületű, nem rácsos, és egy oldalról teljesen fedett).

A terrárium amúgy jobb, mert:

- nem kap huzatot, de mégis jól szellőzik

- szökésbiztosabb, a ketrec ajtajának kinyitására sok hörcsög rájön

- biztonságos, a ketrec rácsaira felmászva rosszul eshet vagy beakadhat a lába

- szebb

- átláthatóbb

- könnyebben lemosható (egy tál vizet odaviszel és elmosod, a ketrec rácsai porosabbak és a műanyagot, ami ált. bordázott, a bordák miatt nehéz mosni, beleragad a kosz)

- nem rágja, tehát nem zajong és a fogait sem roncsolja vele, meg a festékdarabokat sem nyeli le

- hörcsögbarátabb módon berendezhető (pl. sok forgács, mivel üregekben élnek és imádnak ásni)

- nem szóródik ki a forgács, kaja

- védve van más állatoktól, kisgyerekektől

De ha ketrecet is veszel, akkor is célszerűbb pl. jófogáson venni pár ezer forintért egy jóval nagyobbat (100x50 cm van elég olcsón)

2016. szept. 1. 16:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
55%
Kicsi az egész ketrec aranyhörinek. Egy dzsunginak nagyjából jó. Aranyhörcsögnek 70-80 cm hosszú ketrec kell és ennél nagyobb átmérőjű csövek és min 25 cm átmérőjű mókuskerék, ami zárt futófelületű!
2016. szept. 1. 16:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim válasza:
16%
Persze, hogy jó. A szobatársamnak volt ilyen ketrece, és a hörcsöge nagyon élvezte, hogy ekkora a mozgástere. Ő nem szorult be sose, pedig elég dagi volt.
2016. szept. 1. 16:22